Huhuu keskäkuun odottajat!
Heissulivei!
Täällä yksi kesäkuun tulevaan pinoon pomppaava kyselee, että löytyykö vielä muita kanssasisaria? Ilmotelkaahan itsestänne niin päästään miettimään nimeä pinolla ja muutenkin jutustelee vauvamasun merkeissä;)
t:bleeder rv4+1
Kommentit (49)
Onokksa: pääset kuitenkin aika pian neuvolaan, mä luulen että saan ootella vielä 4 viikkoa että pääsen neuvolaan. en ookaan vielä soitellut sinne neuvolaan. Onneksi siellä kuitenkin odottaa kiva täti. Hoiteli mun edellisen raskauden melkein loppuun ennen kuin jäi vuorotteluvapaalle, ja palaili takaisin töihin kesällä. On muuten pieni ero kokeneen th:n ja hommaan ihan uutenena tulevan th:n välillä.
Mulla oireena on painontunnetta mahassa ja selän juilintaa. Välillä kävely on vaikeaa kun lonkissa vihloo, mutta sitä oli jo ennen tätä raskautta. Nähtävästi edellisen odotuksen jälkeen ei ole paikat palautunut vaikka aikaa on kulunut yli vuosi.
Mä alotin odotuksen kunniaksi karkkilakon. Puputan normaalisti koko ajan jotain ja ajattelin nyt elää pikkasen terveellisemmin jouluun asti :) saa nähä miten onnistun. sitten uudenvuoden jälkeen alkais uus lakko.
Nirppa rv 4+3
Täällä iloitaan plussasta!
Viime kierrosta tuli sitten keskenmeno joita nyt jo viisi yhteensä. Nyt sitten vaan toivotaan, että tämä piipero pysyy mukana loppuun asti.
Ennestään 1,9v pikkuprinsessa joulukuulta -07 ja uuden piiperoisen la taitaa olla 3.6
Onnea kaikille plussanneille!
Nimiehdotuksia: Kesäkuiset, kesähelmet
Adore 4+4
... olen samaa mieltä sinun kanssa bleeder :) ...noin määkin oon aina "vastoinohjeita" kiertoni laskennu eli ottanut jo se tiputtelupäivän siihen matkaan.
Minusta Adoren nimiehdotus kesähelmet on kiva. Ja mun täytyy kanssa sitten sanoa, etten ole hyvä näissä pinoutumisjuttujen teoissa ja ylläpidoissa, enkä tiedä että edes osaisinkokaan :) , mutta mukana olen kyllä.
Onko teillä millaiset fiilikset nyt? Ja joko kovasti raskausoireita ? Ja jos niin millaisia tänäpäivänä?
Itsellä on jostain syystä sellainen "koko ajan varppeillaan" fiilis... kuulostelee ja vähän pelkääkin meneekö kaikki hyvin. No ehkä se tää ikä tekee sen ja se että ennestään ei ongelmia ole ollut, niin miettii vieläkö kaikki voi hyvin mennä. Sitten välillä hymy huulille nousee kun ajattelee että siellä massussa pikkuinen kasvelee.... eli hyvin sekalaisia ajatuksia, tuntemuksia.
terkuin Inna4 rv 4+5
Tein meille esittelypinon :) Toivottavasti kelpuutatte nimivalinnan.
Olo on vielä hieman epätodellinen, kun tärppäsi "itsestään" eikä ole oikein mitään oireita. Vähän masua nippailee ja väsyttää. Olen kyllä aikaisemminkin päässyt melkoisen vähillä oireilla.
Onnea kaikille plussanneille.
Pylläri
Minulla laskurin mukaan 4+3. Todellisuus selvinnee myöhemmin. Kaksi lasta (2002 ja 2004) on entuudestaan. Mielenkiintoista tässä on se, että mahdollisuus kaksosraskauteen on olemassa...kääk! Oireilu sen verran aikaisin alkoi... Sekavin, mutta onnellisin tuntein ollaan liikkeellä. :)
Tissit ajoittain arat, välillä lievää etovaa oloa, vähän väsynyt ja jotenkin "puuroinen" olo,mahaa juilii silloin tällöin ja lieviä repäisykipuja tuntuu kun nousee liian reippaasti esim sohvalta. Mutta kaikin puolin olo on vielä loistava,vähän jänskättää millaiseksi tämä tästä muuttuu viikkojen myötä. Muistan edellisestä koko päivä ällötyksen..
rv 4+4 ja eka neuvola varattu 7.10 keskiviikolle, kuinkas teillä joko ootte soitellu? Mä aattelin toimia nopeesti et sais mahdollisimman nopsaan varhaisultra-ajan kun tuppaa lekurilla oleen täyttä täällä meillä päin, viimeksi siinä nähtiin et vaavi lopettanut kasvunsa viikolla 6 joten nyt pelottaa vähän sekin...mutta päätin nauttia olotilastani,koska eihän noille tollasille mitään mahda eikä se murehtimalla parane. Hyvä nimi meidän poppoolle! Laitoin jo tietoni. Nyt nautin raskaana olostani...ihana sanoa noin taas :))
Onnea uusille !! Ja tarrasukkia!!!
Heipparallaa kaikille. Eilen plussasin haalean ja tänään jo vahvemman. Rv 4+6 ja kovasti jännittää selvitäänkö kesäkuuhun. Takana keskenmeno kaksvuotta sitten ja tuntuu niin epätodelliselta et nyt oikeasti olisi ensimmäinen lapsi tulossa.
Onnea kaikille plussanneille! Mä toivon koko sydämestäni, että pikkuset pysyy matkassa loppuun saakka ja saadaan kaikki omat pikkukesähelmet sylkkyyn viimestään heinäkuussa.
Oma napa: Ellotusällötys alkaa jo tulla ja mulla ainakin viime raskaudessa se tuli hieman myöhemmin ja kesti kolmisen kuukautta. Ensin ällötti ja sitten yks päivä vaan alko tulla aina ylös kaikki.
Masua nippailee, on kylmiä aaltoja ja paleltaa ihan hirveesti, väsymys on kova.. Uuh! voi tätä alkuraskauden "tuskaa" mutta voi tätä iloo kun vihdoinkin on oikeasti raskaana eikä ole mennyt kesken kun yleensä mulla menee sillon kun menkat alkais normaalisti. Pelottaa tietty ihan kauheesti mutta ei saa antaa pelon häiritä liikaa.
Neuvolasta laittavat lähetteen äitiyspolille taysiin kun on ollu kolme keskenmenoa peräkkäin ja tutkivat siellä sitten, että kaikki on hyvin.
Suunnitteletteko te menoa varhaisultraan?
Noniin, kotityöt kutsuu mutta kivaa päivää kaikille ja tarrasukkia!
adore rv4+6
heti alkuun onnittelut kaikille uusille ja plussanneille, kiva että saadaan porukkaa lisää.
on: ei oo kyl taas mun päivä tää keskiviikko! 2 pienintä koettelee mun hermoja ihan satalasis ja valittettavasti en kyl suoriudu siitä mitenkään kehuttavasti:( salamatkustaja on ollu aika oireeton ja se tietysti sit herättää taas omia ihania ajatuksia, vaikka ei mulla kolmella aiemmallakaan kerralla oo ollu mitään kovin kummosia tuntemuksia. aina se vaan käy mieles, että voiko sitä olla niin onnekas että kaikki sujuis joka kerta hyvin?! (tosin jonkun mielestä se ei sit oo niin onnekasta se sairaan lapsen saaminen, mutta se on mun mielestä ihan toisarvoinen asia, lapsi kuin lapsi on tärkeä)
joo diipa daapa, edellisestä vuodatuksesta varmaan huomaan tosiaan tän mun mielialan:(. koetan kohta lähtee crosstrainerilla puskee pahimmat kuonat ja pahat ajatukset ulos, siitä ennen pitäis kuitenkin saada riiviöt pihalle edes vähäks aikaa.
adore kyseli varhaisultrasta. mä meen ainakin ku meidän neuvolas eka ultra on kuitenkin vasta viikoilla 11-12 ja haluun tietää ennen sitä että sieltä löytyy sykkeet yms. ootko muuten ite ihan Tampereen plikkoja vai jostain lähikaupungista? ite en oo Tampereelta mut onneks ei oo matka pitkä kuitenkaan:)
nyt täytyy lähtee taas pitää jöötä noille riiviöille.
iloista keskiviikoa kaikille!!!!
bleeder rv5
bleeder: Tästä "etelä-Tampereesta" eli Vesilahdelta. Entisiä Tampereen plikkoja kyllä ja taidan mieleltäni olla aina Tamperelainen!
adore taas ja edelleen 4+6
ahaa. ei kyl sano mulle valittevasti vesilahti mitään, ehkä joku kello jossain soi;) me asustellaan täällä suomen tunnetuimmassa vesikriisikaupungissa ja vieläpä aivan vesilaitoksen läheisyydes;)hehehehehehe
sain ukot ulos, nyt pyykkien kimppuun, sit äijät nukkuun ja sen jälkeen alkaa muuten hiki roiskua ku robbie williams pistelee stereoista ja crosstrainer alkaa vonkua;)
bleeder
No tämä on teidän naapuripitäjä! Ihan rajanaapurina. Ei mutta ihan totta, ei tätä kylää kukaan tunnu tietävän. Tämä on Suomen tunnetuin muuttovoittokunta! No jee... ;)
Yyh! Kylläpä oksettaa taas kokoajan.. Tätä sitte jouluun asti ja kiva!
adore
Vajaa viikko kulunut ensimmäisestä testistä, ja näytti niin selvää ja kirkasta plussaa, että vieläkin vaikia uskoo. Toisen testin tein eilen, ja kyllä, sekin oli positiivinen. :) Nyt vaan masua kasvattelemaan ja odottelemaan. Vielä kyllä hirvittää jos tulee km, meillä suvussa ollut niitä paljon, mutta sormet ristissä toivon ettei mun kohdalle osuis. Tämä on ensimmäinen, ja niin kovin toivottu ja odotettu. :)
Voimia kaikille tähän pimenevään syksyyn!
- labelle rv 4+4
ahaa, sen takia se siis varmaan kuulosti "niin" tutulta;). mä olen aina sillä motolla että kavereita ei voi olla koskaan likaaa, eli haluisitko joskus käydä vaikka koskarissa kahvittelemas? en loukkaanu jos et haluu, musta vaan ittestäni tuntuu et tuun mökkihöperöks pelkästään täällä kotona ja ois kiva joskus jutella ihan aikustenkin kanssa ja kaikki täällä olevat kaverit on päivät töissä ja sit miehen ollessa kotona ei viittis aina vaan sen niskaan kaataa muksujen hoitoa ku tulee töistä;)
no joo, ilmottele mitä mieltä oot. jos kiinnostaa niin sovitaan sit jotain?
bleeder
p.s ja pakko sanoa tälleen myöhäisellä iällä noi liikunnan ihanuudet löytäneenä, että sitä ei voita kyllä mikään jos pitää pahaa mieltä ja turhautumista purkaa!!!
tänään on ollut niin vauhdikas päivä etten pahemmin oo koneelle kerennyt. Aamulla piti olla 8:lta OYSissa pojan kanssa kun se osallistuu sellaseen diabetestutkimukseen. On se vaan hyvä että ei tartte viedä lapsia aamulla hoitoon ja keretä kahdeksaksi töihin. Se aiheuttas pikkasta kiirettä taloudessa jossa on vain yksi auto ja pitäs mieskin heittää töihin. Nyt osaa taas nauttia vähän enemmän näistä hitaista aamuista :)
alkuraskauden ultrasta. Ei varmaan mennä tällä kertaa, on rahat sen verta tiukassa että säästetään kaikessa ylimääräisessä. Viimeksi kävin ultrassa useamman kerran kun takana oli km ja haluttiin varmistaa. Ihan hyvä oli silloin käydä. Lisäksi kävin ylimääräisten vuotojen takia ultrattavana.
Multa vielä puuttuu aamuellotus, aikasemmin ollut sitä, nyt vain kuvioihin on tullut iltaellotus. Ei tääkään oo kivaa.
Pitäs käydä ostaan jotain raskausajan vitamiinia. ja huomenna voisin yrittää muistaa soittaa sinne neuvolaan. Mitenkäs te joilla on kotona lapsia, mihin pistätte heidät neuvolan ajaksi vai otatteko mukaan? Mä en vielä lapsille haluis kertoa ja pitäs keksiä miten selittää neuvolakäynnin.
Nirppa rv 4+5
Heips!
Elikkäs plussasin viikko sitte pe (25.09).
LA näillä näkymin 2.6.10.
Ensimmäistä odotellaan meidän perheeseen :)
Niisku- ja muru 5+2
Hei!Minä plussasin viime lauantaina.Laskettu aika olisi 3.6.2010.Minulla on yksi tyttö ennestään,se on 5 v.Aluksi olin järkyttynyt,mutta lopulta onnellinen
Mulla on nuo lasketut ajat muuttuneet eri laskureiden myötä, mutta ne on antaneen 1. tai 3.6 joten täällä sitä ollaan.
Aika epätodellinen olo :) lauantaina tein ekan testin ja siihen tuli aika nopeasti se plussa, sunnuntaina kävin ostamasas uuden ja se oli vahvempi kun lauantain plussa ja tänään aattelin vielä kolmannen hakea, hullu mikä hullu :D :D
Oireita on olevinaan jos vaikka mitä, rinnat on arat, pissattaa koko ajan, välillä on etova olo ja väsyttää.
Ekan neuvola-ajankin jo kärsimättömänä varasin :D sitä pitäis reilu 2vko ootella.
Onokksa ja itu rv 5+1