Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvetti! Asiaa alushousuttomuudesta.

Vierailija
24.09.2009 |

Meillä heräsi tänään töissä kahvipöydässä keskustelua alushousuttomuudesta. Muutamat itseään kovinkin sexyinä pitävät miehet ja naiset kovaan ääneen toitottivat miten he eivät ainakaan käytä alushousuja päälihousujen alla. Miten alushousut ovat aivan turn-offit ja sexyä on olla ilman.

Yksikin tyyppi pitää päiväkausia samoja farkkuja, samoin yhdellä naisella on monet housut tosi useasti käytössä ennen kuin pesee ne. En tajua. Vastaavasti heistä tuskin kukaa pitää seksikkäänä ihmistä, joka hiihtää päiväkausia samoissa kalsareissa.

Hyi oksetus!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten esim farkut "uppoaa" kivasti tonne vakoon, mahtava aromi varmaan...

Vierailija
2/3 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi pitää farkkuja tai vaikka suoria housuja olman alkkareita! Siis itsehän hengailen jatkuvasti kotona lököhousut jalassa ilman alkkareita, mutta ei kyllä tulis mieleenkään vetäistä jalkaan semmoisia housuja, joita käytän ihmisten ilmoilla, ilman kalsonkeja.

Mä en ajattele niinkään sitä hygieniapuolta kuin sitä, miltä se tuntuu. Ja mä en ainakaan näe mitään seksikästä siinä, jos kuoriutuu vaikka farkuista revasillaan...mun mielestä se on vähän...noloa. Eri asia, jos on hame, ehkä sitten. Mutta ehdottomasti ilman sukkiksia! Sukkisten ja alapään kontakti tuntuu ajatuksena jotenkin väärältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi