APUA! Raskaus 6+6 ja ruskeaa pientä vuotoa..
Kommentit (11)
itse koin huhtikuussa keskenmenon ja siinä oli 9pv ensin ruskeaa pientä tuhrua noilla samoilla viikoilla kuin sinulla. sitten alkoi verinen vuoti ja hyytymät.kipuja ei ollut kuin loppu keskenmenossa. Joskus vuoto on jotain muuta,koska alkuraskakaudessa on mahdollista että tulee ruskeeta tai ihan vertakin. Mutta koska n. joka kolmas raskaus päätyy keskenmenoon niin kannattaa varautua kuitenkin pahimpaan,mutta tietenkin toivoa parasta.
Eilen ei päivystyksessä löytänyt sikiöö..;(
tänään kävin neuvolalääkärillä ja löysi sikiön ja ehkä jopa sydän pompotti(ei ollut varma, mutta pystyi "kuvittelemaan")!.. Hedelmöittyminen onkin kai tapahtunut myöhemmin :)Labrassakin kävin ja raskaushormoni oli myös noussut hienosti..
Tiistaina uudestaan tsekkaamaan..
Ei tietenkään helpota kuulla, jos raskaus on ollut toivottu ja odotettu, mutta nyt et voi muuta kuin lepäillä ja ajatella muuta. Keksikää jotain kivaa tekemistä viikonlopuksi, niin saat ajatukset iloisempiin asioihin.
Tämän illan olisin sinuna enimmäkseen lepoasennossa.
tänään kävin neuvolalääkärillä ja löysi sikiön ja ehkä jopa sydän pompotti(ei ollut varma, mutta pystyi "kuvittelemaan")!.. Hedelmöittyminen onkin kai tapahtunut myöhemmin :)Labrassakin kävin ja raskaushormoni oli myös noussut hienosti..Tiistaina uudestaan tsekkaamaan..
tänään kävin neuvolalääkärillä ja löysi sikiön ja ehkä jopa sydän pompotti(ei ollut varma, mutta pystyi "kuvittelemaan")!.. Hedelmöittyminen onkin kai tapahtunut myöhemmin :)Labrassakin kävin ja raskaushormoni oli myös noussut hienosti..Tiistaina uudestaan tsekkaamaan..
normaalia. Minulla oli koko alkuraskauden, istukka oli todella lähellä kohdunsuuta ja siihen tuli hematooma. Raskaus suijui kuitenkin hyvin.
Eli oottele, mutta älä turhaan stressaa. Monella on. Jos muuttuu kirkkaaksi ja runsaaksi niin sitten vasta aihe huoleen.
mut noin alkoi mun keskenmeno aikalailla samoilla viikoilla.
Löysinkin jo googlettamalla paljon kohtalotovereita.. Ehdin jo tk:seen soittaan ja pääsen yheksältä ultraan :)
Muistan miten itseänikin pelotti... mutta se hyvä ultratulos lohdutti paljon. Tsemppiä!
Ykkönen
Toivottavasti hyvin. =)