Viimein irti sokerikoukusta: ihanaaaaa!!!
Pitkän aikaa yritin karkkipäiväperiaatteella vähentää makean syöntiä, mutta turhaan. Nyt en enää syö makeaa (karkkia, pullaa, sokeroituja elintarvikkeita jne) kuin hyvin satunnaisesti, eikä yhtään tee mieli. Olo on hyvä ja pirteä. Kiloja on lähtenyt, vaikka ruuassa en ole tinkinyt.
Ihana olo!!!!
Kommentit (8)
Mulla on ihan hirveä addiktio... Joka ilta se alkaa, ja ysiin mennessä oon jo juossu kauppaan ostamaan irttiksiä tai jotain muuta herkkua... :P Olen vielä normaalipainon rajoissa, mutta en kyllä kauaa tällä menolla :(
olen vaan niin tyytyväinen. Kannatti kärsiä jonkin aikaa.
ap
Tai siis teen niin edelleen. Lounaan jälkeen saatan jo kahvitunnilla syödä puuroa tai hedelmiä tms., ettei vaan tule nälkä ja verensokeri laske.
En syö juurikaan leipääkään.
ap
Tai siis teen niin edelleen. Lounaan jälkeen saatan jo kahvitunnilla syödä puuroa tai hedelmiä tms., ettei vaan tule nälkä ja verensokeri laske.
En syö juurikaan leipääkään.
ap
Tein kuten ap. Mä en aikaisemmin kärsinyt mun sokeririippuvuudesta, kun paino pysyi kurissa, mutta kolmen viimeisen vuoden aikana mulle tuli melkein 10 kg lisää painoa. Jotain piti tehdä. Juhannuksena jätin huonot hiilarit pois ja lisäsin proteiineja ja kasviksia, söin säännöllisesti, ja makeanhimo katosi. Mä voin nykyään ostaa lapsille karkkia, eikä mun tarvi samalla ostaa itselleni eikä kerjätä lapsilta. Painokin on pudonnut nyt viisi kiloa. Olo on hyvä.
Mä olen ihan hirveä sokerihiiri ) : Makeeta pitää saada kuin alkkiksen viina...
aiemmin olin normaalipainoinen tai hoikka. Ja kesällä minäkin päätin, että nyt riittää.
Työstressi ja väsymys taisivat olla suurimmat syyt karkin ym. puputtamiseen.
ap
Korvaatko jollain muulla?