Millainen ihminen valitsee mieluummin rahan kuin rakkauden??
Kommentit (6)
Kylmä mahdollisesti.
Jos puhutaan jo olemassaolevasta perheestä ja lapsista, myös lapsilleen ja itselleen taloudellista turvaa ja pysyvyyttä haluava.
Eli jos romanttinen rakkaus on hiipumaan päin, mutta kumppanin kanssa on talous hyvässä jamassa.
eikö kukaan muu tunnusta? ei minuta ole edes paha asia. pidän miehestäni mutta en sanoisi sitä rakkaudeksi. ja onnellinen olen, toivottavasti myös mieheni.
Heti alusta saakka näin että tämä ei tule toimimaan, mies ei ollut yhtään koulukaverini tyylinen. Mutta menivät naimisiin ja saivat 2 lastakin.
Nyt ovat, yllätys yllätys, eronneet.
Hän pari vuotta selitti syyn. Oli parikymppisenä käynyt normaalilla tarkastuksella gynellä, joka sanoi että ei ole sitten kovin suuri mahdollisuus saada lapsia normaalilla tavalla.
Hänelle tuli ns hätä käteen ja sanoi otti ekan mahdollisen, joka ajatteli ton kanssa voin ainakin sen aikaa olla että lapset tulevat maailmaan.
Lapset asuu hänen luonaan, mies muistaakseen osti heille eron tullessa kodin läheltä omaansa, miehen koti on joku perintöjuttu.
Avioliitto oli ihan ok, mutta sellaista suuren rakkauden fiilistä ei ikinä tullut, mutta hän sai mitä halus. Kivan liiton, joka kesti mitä kesti, 2 ihanaa lasta ja nyt ei ole pelkoa että asunto menis alta.
Nyt hänellä on miesystävä, joka on enemmän hänen tyylisensä.
vaan yksinolon ja rakkaudettoman liiton välillä.
en ole koskaan rakastunut ollut. ja kun halusin perheen niin valitsin vaihtoehdoista sen, joka parhaiten voisi perheen elättää. enkä aio erota ja mielstäni hyvä, kannustava vaimo olen. t. yksi ei-romantikko
ei tod. ole tarvinnut yksin olla ;) ehkä sitten pitäisi sanoa ilman raha ja rakkaudettoman tai raha ja rakkaudettoman välillä.
en ole koskaan rakastunut ollut. ja kun halusin perheen niin valitsin vaihtoehdoista sen, joka parhaiten voisi perheen elättää. enkä aio erota ja mielstäni hyvä, kannustava vaimo olen.
t. yksi ei-romantikko