Kummalle naiselle seksi maistuu paremmin ?
Sille, joka saa jalka/hartiahierontaa illalla, vai sille, jonka mies ottaa alkukantaisella voimalla makuukammarin oven sulkeuduttua ?
Kommentit (7)
Hieronta saa vähän turhankin rennoksi, eli uni tulee kun makuukammarin ovi sulkeutuu.
Molempiin saattaa kyllästyä.
Itsekin haluan tehdä alotteita, joten liian äijä ukko on myös turn off. Ja pitää miehen malttaa lopettaa jos hyökkää kimppuun eikä toista kiinnosta: haluaa vaikka jalkahierontaa.
Ja päinvastoin liian mukava saattaa joskus olla liian ärsyttävä, olis kiva jos mies ei ole liian hempeä vaan tulee kunnolla iholle, ei siis jää nuuskimaan hajuvettäni hiuksista minuuttikaupalla!
Sille, joka saa jalka/hartiahierontaa illalla, vai sille, jonka mies ottaa alkukantaisella voimalla makuukammarin oven sulkeuduttua ?
läheisyydellä aloitetusta seksistä, jos mies vain ottaa heti kun sänkyyn päästään, en ehdi kostua, eikä tunnu niin hyvältä.
Toisaalta, olenkin helppo tapaus ja aina valmis.
nuo hierottavat ovat niita kaikesta valittajia.
Kyllä mä tahdon jalka-/hartiahieronnat, mutta myös sitä alkukantaista voimaa. On mukavaa olla hellittynä, vaikkei se olisikaan mitään esileikkiä: ainakaan mua ei jalkahieronta niin paljon lämmitä että sitä esileikiksi sanoisin, ja hartiat on tällä tädillä valettu sementistä, eli niihin joutuu käyttämään voimaakin jonkun verran että mä edes tunnen koko kosketusta. Mutta mun sängystäni lähtee joka ainoa lepertelijä ja hiplailija hyvin äkkiä - kun mä tahdon seksiä, mä tahdon sitä itteään enkä mitään hiplailuja.
Sillä ei ole merkitystä siivoaako mies (kyllä meillä siivoa, silittää, tekee ruokaa, ompelee vaikka verhot) tms.
Minä kun haluan häntä kaikissa tilanteissa.