Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keski-suomalaiset! Millainen paikka Laukaa on asua?

Vierailija
24.09.2009 |

Kommentit (7)

1/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukaa, Laukaa

kierrä kaukaa

Kuoleva kunta

Keski-Suomessa

Ne oli varmaan saanu jotain huonoa siellä :/

Vierailija
2/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin lapsiperheiden suosiossa sijaintinsa takia, paljon rakennetaan omakoti/pari/rivitaloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tuo Anna-Kaisa Hermunen on laukaalainen, jos joku näitä julkkiksia nyt kaipailee..

Laukaa on nykyään Jyväskylän vaihtoehtona monelle Keski-Suomeen (nimenomaan Jyväskylään tai Äänekoskelle) töihin tulevalle. Palveluita on omasta takaa ihan kylliksi ja helposti pääsee sitten Jyväskyläänkin, yhteydet pelaa kyllä.

Tonttien ja asuntojen hinnat taitaa olla aika lailla samat kuin Jyväskylässäkin, juuri tuon kysynnän takia.

Liikunnan harrastaminen on helppoa, rullaluistelijan taivasosuus on piiiiitkä pyörätie aina sieltä Rokkakankaan tienoilta kilometritolkulla Jyväskylään päin. Peurungassa sit uidaan, jumpataan, pelataan jne.. Peurunka Golfia tarjolla, jos sitä haluaa harrastaa.

Vierailija
4/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukaassa n. 4 vuotta, ja kyllä tämä alkaa tuntua kotipitäjältä:).

Mukava paikka, mukavia ihmisiä. Lasten hoitoasiat järjestyy hienosti, terveyskeskukseen pääsee silloin ku tarvii (tämä voi kyllä muuttua, jos laukaa lähtee mukaan johonki seututerveyskeskukseen...)

Itse asumme Leppävedellä ja tämä paikka on kyllä kovasti kasvanut viime vuosien aikana. Palveluja on sopivasti.

Niin ja tekemistä täällä riittää, kuten edellinen vastaaja kirjoittikin. Ja Jyväskylään pääsee nopeasti, jos tarvis. Leppävedeltä ei ole kuin 10 km Seppälän cittariin ja prismaan (jos sellaisia kaipaa lähelleen)

sellaista. :)

Vierailija
5/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis järvien ympyröimä maaseutumainen pitäjä, josta löytyy kuitenkin kaikki palvelut. Ainoa huono asia on se, että sijaitsee surkimuskaupunki Jyväskylän naapurina; olisipa naapurina Tampere tai edes Kuopio, niin mikäpä olisi asuessa.

Vierailija
6/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuolto pelasi, lastenhoito järjestyi, palvelut lähellä, koulut toimivia ja yleensäkään ei moitttavaa.

Terv. ex-leppävetinen (laukaassa siis leppävesi)

Vierailija
7/7 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule Laukaassa olen koko ikäni asunut ja päivisin sekä asuinalueilla kauempana keskustasta on rauhallista, mutta eksyppä yöllä kylille niin saat tavata kylän juopot, rappiot, pikkujonnet ja vähän isommatkin mopopojat, kaikenikäiset känniporukat jne. Eipä siinä mitään mukavaa porukkaa kunhan ei vittuile niille sitten saattaa käydä päällekkin. Vaikka itse olen nuori vielä niin en olisi kylille eksynyt jos oisin harrastuksissa pörrännyt, suosittelen pitämään lapset pois kyliltä ainakin öisin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan