Mitä miehesi sanoo, jos kerrot että päätäsi särkee?
a) jaaha.
b) -
c) tuon sulle päänsärkytabletin / pitäiskö sun levätä tms.
Meillä yleensä a tai b.
Kommentit (34)
että urheilisit enemmän, jotta pysyisit terveempänä.
että ehtii vaikuttaa ennen sänkyyn menoa. Mä tuun sun sisään, beibi.
tuo lääkkeen kysyy tarvitsenko lepoa ja hiljaisuutta, jos vastaan joo niin pitää huolen että lapset on hetken hiljaa ja tyytyväisiä. (kovassa säryssä tunti riittää)
harvoin, muuta kroppaa useammin; Käskee ottaa panadolin.
"tiedän, mikä siihen auttaisi" (ja tarkoittaa seksiä).
useimmiten sanoo että "no voi harmi." joskus harvoin kysyy, että tarviitko särkylääkettä, mutta yleensä silloin niitä ei meillä ole. Käy kyllä ostamassa sitten niitä :)
hirveästi. Ja kyllä mä naisenakin ihmettelen joskus, kuinka aina voi olla pää kipeä... Miksei miehillä ole?
Joo, helppoahan tää tietysti on sanoa, koska itselle päänsärky on vieras asia.
hieroo myös minun niskaa ja hartioita, auttaa yleensä lasten kantelusta tulleeseen päänsärkyyn.
se on aina mielestään yhtä sairas tai sairaampi kuin minä.
Minun mieheni "tuomitsi" aikaisemmin minut siitä, että otan särkylääkettä "joka särkyyn".
Kun aloimme puhua asiasta tarkemmin, niin kävi ilmi, että päänsärkymme ovat aivan erilaisia. Miehellä ensinnäkin särkee päätä harvoin (sen tiesinkin), ja särky on varsin lievää ja nopeasti ohi menevää. Kestää puoli tuntia, ehkä max tunnin.
Mies kysyi minulta, kauanko minun päänsärkyni kestää. Vastasin että vähintään puoli vuorokautta, ja mies oli ihan järkyttynyt! Kun lisäksi olen kuvaillut hänelle elävästi migreenin oireita, niin hän on ymmärtänyt yskän. Kun hän tajusi mitä oikeasti joudun kestämään, niin johan loppui tuomiohenki särkylääkkeiden suhteen.
mun päänsärkyihin. On juuri tuollanen hössöttäjä, joka auttaa ja kuvittelee sen päänsäryn olevan jotain todella vakavaa joka kerta. Ärsyttävää...En edes kerro hänelle enää.
Hieroo buranaa mulkkuun ja kysyy otanka suunkautta vai suppona
mikään noista, sanoo että ota lääke ja mee lepään hetkeksi.
Päätäni särkee niin usein, että mies on jo turtunut ainaiseen valitukseen. ;)