Nordean uudet maksuautomaatin kuitit rasittavia
Nordea uusi maksuautomaattisysteeminsä ja nyt uusissa kuiteissa ei näe maksajan nimeä.
Muistaakseni kohde, viite, summa, pvm ja arkistointitunnus näkyvät.
Hankalaa, kun on nippu kuitteja ja pitäisi koneelta etsiä viitteen mukaan kenen maksusta kussakin on kyse.
Pystyiskö kukaan ymmärtämään tätä "parannuksen" perustetta muuta kuin säästyneellä musteella?
Kommentit (4)
No siksi pitää maksaa joskus automaatilla, että joskus pitää olla kuitti esim. vakuutusta, verotusta tmv. varten. Ei kelpaa itse printattu kuitti netipankin maksettu-sivusta. Ja nettipankista kun tilaa printatun kuitin, palvelumaksu on 5 euroa (Nordea).
Kyllä mulla on kelvannu joka paikkaan itse tulostettu kuitti.
nettiyhteys, hiukan vähemmällä verkkopankki, vielä vähemmällä tulostin, joka sekin useilla on kuivunut musteista. Pankin tiskillä on kallista, joten silloin paras vaihtoehto on automaatti, jos kuittia tarvitsee.
Maksun vastaanottajalle maksajan nimen puuttuminen hankaloittaa pahasti ja voi helposti johtaa kuitin väärinkäytöksiin kierrättämällä kuittia maksajalta toiselle.
Oikeastaanhan tuo tyyli suorastaan kehottaa väärinkäyttöön.
Olisikohan se vaikeaa korjata?
Netissä nykyään laskut maksetaan.