Onko miehelläni kaikki kunnossa?
Jos en anna tänä iltana, hän "joutuu vetämään käteen". Hänen mielestään minun pitäisi antaa, mutta minä en ymmärrä, että miksi pitäisi aina haluta antaa, että miksei tosiaankin voisi vetää käteensä välillä? Mikä on ongelmana? Rakastaako tällainen mies oikeasti minua vai mitä tällainen käytös tarkoittaa?
Kommentit (10)
Sinun pitäisi olla ennemminkin otettu, jos miehesi haluaa sinua usein. Onko se niin vaikeaa huomioida omaa rakastaan niin, että tyydyttää hänet, vaikket itse välttämättä haluaisikaan seksiä. Ota öljypullo ja hiero vaikka käsin miehellesi kunnon orgasmi. Hän varmaan pitää siitä, eikä se niin mahdottomasti vie sinun aikaasi. Miehelle ei ole sama, että tyydyttääkö hän itse itsensä, vaan tyydyttääkö hänen puolisonsa hänet. Miehesi tarvitsee sitä, että otat hänet huomioon ja pidät häntä hyvänä.
Olen varma, että jos miestäsi ei joskus jostain syystä haluta, mutta sinä haluaisit, on hän silti valmis tyydyttämään sinut esim. suulla, sormella tai vaikka jollain dildolla ja hän nauttii siitä, että sinä nautit. Ollaan siis vähemmän itsekkäitä ja otetaan oma puoliso enempi huomioon.
eipä ihme, että avioeroja on niin paljon.
Tuleehan se avioero painostamisen kauttakin! Miksi pitäisi olla aina kuin paita ja peppu miehensä kanssa? Jotain rauhaa ja aikaa kuunnella iseäänkin, omia toiveitaankin!
olevani velvollinen aina tyydyttämään miestäni, enkä vaadi sitä häneltäkään.Aina ei vaan huvita eikä kertakaikkiaan JAKSA.uni vie välillä voiton.
..tuollaisen vaimon pihalle ja aika sassiin. Se nyt vaan menee niin, että miehen pitää saada pillua aina kun mieli tekee, ja välillä vielä jopa enemmänkin. Ja mitä tulee siihen käteen vetoon, niin sitähän aina tehdään muutenkin, ei se riipu pillun saatavuudesta. Oma käsi vaan on paljon anteliaampi kuin kuiva pillu.
olevani velvollinen aina tyydyttämään miestäni, enkä vaadi sitä häneltäkään.Aina ei vaan huvita eikä kertakaikkiaan JAKSA.uni vie välillä voiton.
kyllä avioliittoon kuuluu seksi.
Ei kannata mennä naimisiin, jos meinaa toosaansa pihdata. Ei ainakaan mies-puolisen homo-sapiens lajin edustajan kanssa.
Meilläkun on alati päällä oleva panetus !
"jos haluu saada on pakko antaa"
siis sitä mieltä että ukolle pitää antaa vaikka ei huvittaisikaan..ihan vaan rakkaudesta toista haluaa mielyttää vaikka ei yhtään tee mieli?Miten miestä huvittaa jos tietää että nainen vähän väki pakolla vaan suostuu,koska tietää että vonkaaminen loppuu?! en ymmärrä.
Mies kokee itsetyydytyksen nöyryyttävänä, tilanteessa jossa hänellä ON vieressä rakastava vaimo. Mies tarvitsee seksiä voidakseen kokea olevansa rakastettu. Naisen taas tarvitsee kokea olevansa rakastettu "muutenkin" voidakseen haluta seksiä. Ikuinen dilemma!
Olen sinkku itse, enkä tiedä kuinka väsynyt nainen voi olla avioliitossa tai perheenäitinä, mutta mun mielestä parisuhteessa pitäs yrittää ajatella sitä toistakin... Ja sama koskee tietysti miehiäkin!
Ap:n olisi varmasti mukavampi odottaa iltaa ja seksiä, jos mies ei esittäisi asiaa noin "brutaalisti". Miehen kannattaisi ymmärtää antaa päivän mittaan pyytämättä hellyyttä ja positiivista huomiota naiselleen, ilman mitään seksuaalisia vihjauksia ja erityisesti syyllistämistä saada naisen lämpenemään kosketuksille ja haluamaan lisää.
Olen joskus miettinyt, pitäskö meillä opettaa koulussa lapsille, kuinka eri tavoin naiset ja miehet reagoivat asioihin, erityisesti seksiin?
Koska tuntuu, etteivät ihmiset ymmärrä.
Ap:lle vielä: aloituksesi perusteella ei must voi sanoa, rakastaako miehesi sua vielä. Must hän kuulostaa normaalilta mieheltä. Uskoisin että hän rakastaa sua joo, mutta olette nyt jotenkin ajatutuneet törmäyskurssille valitettavasti.
Mitäpä jos "antaisit seksiä" (inhoan tota termiä antaa ja ottaa) miehelle hänen pyytämättään muutaman illan tai vaikkapa muutaman viikonkin ajan? Ihan varmasti mieskin sitten huomioisi sinua enemmän, kun kokisi todella olevansa rakastettu.
N38
Jos aviopuoliso haluaa, hänelle annetaan. Tyydyttäminen on nöyryyttävää ja silloin kyllä alkaa katselemaan muualle, josko jollekin kelpais. Minä olen tosin nainen ja olen ihan samassa tilanteessa kuin miehesi. Mua vituttaa hyväillä itseäni koska en kerta kaikkiaan saa tarpeeksi mieheltäni. Meillä on seksiä n. 1-2 kertaa viikossa ja menkkaviikolla vain mies saa suihinottoja. Sitten kun toinen kerta viikossa on pikaseksi aamulla ennen kuin lapset herää, on meikäläisen tyydytys vain muutama kerta kuukaudessa...vituttaa ja tekee miestä mieli!!!!
Pitäisi tietää vähän taustoja. Onko teillä miten usein seksiä ja onko se molemminpuolista vai pelkkiä säälipanoja?