G: Jos tulisi uudet vaalit, mitä puoluetta äänestäisit?
Kommentit (57)
Vasurit/demarit ym. ne vasta OMAA etuaan ajaa!!!!
Olen täysin samaa mieltä! Onneksi löytyy muitakin järkeviä, eikä vain omaa etuaan ajavia ihmisiä...
Kerrotko mikä tekee minusta idiootin? Miksi äänestäisin Kokoomusta joka ajaa vain varakkaiden omistajien asioita, haluaa yksityistää koko Suomen terveydenhuollosta tielaitokseen, alaa alas hyvinvointiyhteiskunnan, haluaa antaa lisää niille joilla on jo kaikkea? Miksi äänestäisin puoluetta jonka johto on monen sukupolven varakasta väkeä eikä niin ollen tiedä edes missä todellisuudessa suuri osa kansasta elää? Katainen ja kaverit tekee tyhmiä päätöksiä "vähentää työttömyyttä" veronalennuksilla, koska eivät ymmärrä yhteiskunnasta kuin sen oman pienen siivunsa eivätkä näin ollen näe lainkaan pitkäaikaistyöttömyyden syitä eivätkä näin ollen osaa sille mitään tehdäkään. Kokoomuksen ajamat asiat ovat vastoin minun tahtoani ja arvojani, en todellakaan halua sellaista Suomea mitä Kokoomus yrittää tehdä. Jos äänestäisin niitä olisin idiootti. Vasemmistoliitto on ainut jota voi äänestää, nyt kun Paavo on puikoissa alkaa puolue mennä siihen suuntaan kuin pitääkin. Vihreät ovat todella oikeistolaisia jo, niitä en kyllä enää voi äänestää vaikka joskus olenkin äänestänyt.
idiootit äänestää vasureita
Eli Vasemmistoliittoa minäkin äänestäisin, niin kuin tähänkin saakka.
olen ennen äänestänyt demareita tai vihreitä. En jaksa uskoa jutta urpilaista seuraavana pääministerinä jos olisivat valinneet erkin puheenjohtajaksi olisin äänestänyt demareita.
Vihreät tuntuvat pitävän tärkeänä vai omaa hallituksessa pysymistä.
Annetaan siis nuorelle paavolle tilaisuus.
Kerrotko mikä tekee minusta idiootin?
Miksi äänestäisin Kokoomusta joka ajaa vain varakkaiden omistajien asioita, haluaa yksityistää koko Suomen terveydenhuollosta tielaitokseen, alaa alas hyvinvointiyhteiskunnan, haluaa antaa lisää niille joilla on jo kaikkea?
Miksi äänestäisin puoluetta jonka johto on monen sukupolven varakasta väkeä eikä niin ollen tiedä edes missä todellisuudessa suuri osa kansasta elää? Katainen ja kaverit tekee tyhmiä päätöksiä "vähentää työttömyyttä" veronalennuksilla, koska eivät ymmärrä yhteiskunnasta kuin sen oman pienen siivunsa eivätkä näin ollen näe lainkaan pitkäaikaistyöttömyyden syitä eivätkä näin ollen osaa sille mitään tehdäkään.
Kokoomuksen ajamat asiat ovat vastoin minun tahtoani ja arvojani, en todellakaan halua sellaista Suomea mitä Kokoomus yrittää tehdä. Jos äänestäisin niitä olisin idiootti.
Vasemmistoliitto on ainut jota voi äänestää, nyt kun Paavo on puikoissa alkaa puolue mennä siihen suuntaan kuin pitääkin. Vihreät ovat todella oikeistolaisia jo, niitä en kyllä enää voi äänestää vaikka joskus olenkin äänestänyt.
Tutustupa asioihin ja päätöksiin ennenkuin tulet tänne laukomaan idioottimaisuuksiasi.
Ja tutustu ihmeessä myös demarihallituksen aikaansaannoksiin.
Miksi äänestäisin Kokoomusta joka ajaa vain varakkaiden omistajien asioita, haluaa yksityistää koko Suomen terveydenhuollosta tielaitokseen, alaa alas hyvinvointiyhteiskunnan, haluaa antaa lisää niille joilla on jo kaikkea?
Miksi äänestäisin puoluetta jonka johto on monen sukupolven varakasta väkeä eikä niin ollen tiedä edes missä todellisuudessa suuri osa kansasta elää? Katainen ja kaverit tekee tyhmiä päätöksiä "vähentää työttömyyttä" veronalennuksilla, koska eivät ymmärrä yhteiskunnasta kuin sen oman pienen siivunsa eivätkä näin ollen näe lainkaan pitkäaikaistyöttömyyden syitä eivätkä näin ollen osaa sille mitään tehdäkään.
Kokoomuksen ajamat asiat ovat vastoin minun tahtoani ja arvojani, en todellakaan halua sellaista Suomea mitä Kokoomus yrittää tehdä. Jos äänestäisin niitä olisin idiootti.
Vasemmistoliitto on ainut jota voi äänestää, nyt kun Paavo on puikoissa alkaa puolue mennä siihen suuntaan kuin pitääkin. Vihreät ovat todella oikeistolaisia jo, niitä en kyllä enää voi äänestää vaikka joskus olenkin äänestänyt.
Kuten viime vaaleissakin. He ovat ainoa hallituspuolue, joka reippaasti ja oma-aloitteiseti toi kaikki vaalirahansa esiin. Kertoo jotain myös siitä, että he eivät ole ostettavissa.
Mä olen aivan kyllästynyt tähän vaalipelleilyyn. Meillä uusittiin kunnallisvaalit ja olin yksi siitä vähemmistöstä joka raahautuu vielä toisintakierrokselle, vaikka ottikin päähän. Jos nää vielä menee uusiksi niin en kyllä enää nöyrry samaan.
Hermostuin niin Vihreiden liikkeistä Helsingin kunnallispolitiikassa, etten enää ikinä äänestä yhtään Vihreää.
Siksi kun on saanut ainoana puolueena paskaa niskaansa niin paljon, vaikka kaikki muut puolueet ihan yhtä syvällä paskassa.
Olen täsmälleen samaa mieltä lainatun tekstin kirjoittajan kanssa.
Kerrotko mikä tekee minusta idiootin? Miksi äänestäisin Kokoomusta joka ajaa vain varakkaiden omistajien asioita, haluaa yksityistää koko Suomen terveydenhuollosta tielaitokseen, alaa alas hyvinvointiyhteiskunnan, haluaa antaa lisää niille joilla on jo kaikkea? Miksi äänestäisin puoluetta jonka johto on monen sukupolven varakasta väkeä eikä niin ollen tiedä edes missä todellisuudessa suuri osa kansasta elää? Katainen ja kaverit tekee tyhmiä päätöksiä "vähentää työttömyyttä" veronalennuksilla, koska eivät ymmärrä yhteiskunnasta kuin sen oman pienen siivunsa eivätkä näin ollen näe lainkaan pitkäaikaistyöttömyyden syitä eivätkä näin ollen osaa sille mitään tehdäkään. Kokoomuksen ajamat asiat ovat vastoin minun tahtoani ja arvojani, en todellakaan halua sellaista Suomea mitä Kokoomus yrittää tehdä. Jos äänestäisin niitä olisin idiootti. Vasemmistoliitto on ainut jota voi äänestää, nyt kun Paavo on puikoissa alkaa puolue mennä siihen suuntaan kuin pitääkin. Vihreät ovat todella oikeistolaisia jo, niitä en kyllä enää voi äänestää vaikka joskus olenkin äänestänyt.
ainoa puolue, jolla tuntuu olevan realiteettien tajua.
Edelleen huvittaa tämä sdp:n puheenjohtajan kommentti palkoista.
Kokoomus ja kepulit tarvitsevat vastavoiman, Suomi on mennyt ihan kapitalistisikojen temmellyskentäksi viime vuosina. Pätkätyöntekijää kusetetaan minkä ehditään ja pörssisiat tekee voittoja ja kiertävät veroja.
SDP on ryvettynyt vaalirahoitusskandaalissa. Äänestän Vasemmistoliittoa.
äänestäisin pierupuoluetta sohvalta nostamalla vasenta kankkuani ja antamalla "ääneni" sen paremman Suolen puolesta.
Kerro minulle mitä hyvää Kokoomus tai oikeisto ylipäätään on tehnyt ja mitä arvoja se ajaa? Tiedätkö itse?
Tiedätkö miksi meillä on työaikalainsäädäntö, minimipalkat, kunnallinen päivähoito joka mahdollisti naisten töihin lähdön, sosiaaliturva, ym. kivoja asioita? Tiedätkö kuka tai mikä poliittinen laita on työskennellyt aikanaan näiden saavuttamiseksi?
Kerrotko vielä miksi meidän kaikkien, esim. pienipalkkaisen lähihoitajan tai taksikuskin jolla ei ole omaisuutta kannattaa äänestää Kokoomusta? Ajaako se heidän etuaan että esim. terveydenhuolto yksityistetään?
Oman edun ajaminen on oikeiston ideologinen perusta! Koko aatehan perustuu sille että ihminen on oman onnensa seppä ja jollet onnistu niin voivoi ja koita pärjätä luuseri. Perinteisestihän oikeisto on myös ajanut konservatiivisia arvoja kuten että naisten paikka on kotona. Lue vähän historiaa.
Kokoomuksen Suomessa julkinen terveydenhuolto rapautetaan jotta voidaan todeta että hei ei se toimikaan, pitää yksityistää. Kuten kaikki muukin. Ja kenen hyväksi? Kukakohan omistaa nämä yritykset joilta ennen kunnalliset palvelut ostetaan? Varmaan se lähäri ja taksikuski vai oliskohan sittenkin joku muu?
En muuten sanonut että äänestän demareita, vaan Vasemmistoliittoa.
Tutustupa asioihin ja päätöksiin ennenkuin tulet tänne laukomaan idioottimaisuuksiasi.
Ja tutustu ihmeessä myös demarihallituksen aikaansaannoksiin.
Syntynyt rikkaaseen sukuun, mahdollisesti niihin jotka teloittivat punaisia naisia ja lapsia.. Antaisin ääneni porvareille.
Jos olisin syntynyt työväkeen en antaisi paskaakaan.
Kerro minulle mitä hyvää Kokoomus tai oikeisto ylipäätään on tehnyt?
Rahoittanut ja rahoittaa koko hyvinvointiyhteiskuntamme.
Tiedätkö miksi meillä on työaikalainsäädäntö, minimipalkat, kunnallinen päivähoito joka mahdollisti naisten töihin lähdön, sosiaaliturva, ym. kivoja asioita? Tiedätkö kuka tai mikä poliittinen laita on työskennellyt aikanaan näiden saavuttamiseksi?
Siksi, koska meillä on kokoomusta äänestäviä varakkaita ihmisiä, joilta saadaan mielettömät verotulot vuosittain.
Muistathan sinäkin, kuka tämän kaiken lystin ja hyvinvoinnin todella maksaa?
Älä pure kättä joka sinua ruokkii.
Siksi, koska meillä on kokoomusta äänestäviä varakkaita ihmisiä, joilta saadaan mielettömät verotulot vuosittain.
Kokoomuksen takiahan rikkaat possut maksavat pääomatuloista vähemmän veroa kuin sairaanhoitaja ansiotuloistaan. Sitä paitsi kokoomus on ollut mahdollistamassa pääoman omistajien "verosuunnittelua" eli veronkiertoa, jonka seurauksena omistajat maksavat vähäisetkin veronsa Man-saarelle eikä Suomeen.
VIELÄ KAPITALISTISIAT SAAVAT RANGAISTUKSENSA!
Olen täysin samaa mieltä! Onneksi löytyy muitakin järkeviä, eikä vain omaa etuaan ajavia ihmisiä...
Eli Vasemmistoliittoa minäkin äänestäisin, niin kuin tähänkin saakka.