Olenko ainoa, jonka elämä ei pyöri sikainfluenssan ympärillä?
En jaksa/viitsi/halua pohtia, että mitä jos sairastun tai koska sairastun jne.
Tulee jos tullakseen ja tappaa jos tappaakseen tai sitten ei tule eikä tapa.
Mulla on kyllä parempaakin tekemistä kuin spekuloida yhtä sikainfluenssaa ja ärsyttää noi aloitukset, miljoonia, jotka ko tautia käsittelevät.
Kommentit (15)
että täällä on joku samoilla linjoilla mun ja mieheni kanssa.
Mä en kanssa käsitä miksi hermoilla ko asiaa jolla ei voi mitään jos ei voi.
mitä sitä turhaan hermoilemaan, tulee jos on tullakseen. ei se auta monta kuukautta etukäteen murehtia.
Ja minäkin olen raskaana.
Turha murehtia etukäteen moista asiaa. Olen sitä mieltä.
En muista koko possunuhaa elävässä elämässä. Tänne kun tulee, niin samantien muistuu mieleen.
Näitä vouhkaajia riittää.
Minä joudun asian kanssa tekemisiin joka päivä koska kuuluu työni kuvaan.
Privaattielämässä en jaksa huolehtia. Jos ei tämä tapa niin sitten joku muu. Ennemmin tai myöhemmin. Tämä tosiasia siis koskee meitä kaikkia, ikävä kyllä.
Nauttikaa elämästä!
Jos siihen sairastuu, niin sitten sairastuu, ei sille voi yhtään mitään, turha sen takia on alkaa stressaamaan ja paniikkia kehittelemään. Jokainen joskus sairastuu, ja kuoleekin, sille nyt ei voi mitään, eikä tuo sikalentsu todellakaan ole mikään kuoleman tuomio vaikka tulisikin.
Me ollaan lähdössä koko perheellä reissuun..sikalunssa alueelle vielä, en ala perumaan matkaani sen takia, samalla tavalla sen voi täälläkin saada. Ja en lakkaa elämästä sen takia.
olemassa, ainoa oikea ja tärkeä. Hysteria! Massapsykoosi! Ihanaa!
Nämä ihmiset ovat niitä samoja, jotka tallautuvat kuoliaaksi jalkapallostadioneilla.
Siihen tai sen jälkitauteihin voi meinaa kuolla. Siihen se elämä lakkaa.
Siihen tai sen jälkitauteihin voi meinaa kuolla. Siihen se elämä lakkaa.
jo jos koko ajan keskittyy vaan panikoimaan.
kukaan koskaan edes mainitse sanaa sikainfluenssa. Ei kaverini, appivanhempiani tai omat vanhempani. Vain av:lla puhutaan näin.
Just eilen tapasin ja halasin pitkään Nykistä juuri tullutta ystävää, rupateltiin nokakkain useampi tunti. Palstahysteerikot olisi varmaan olleet jo avaruuspuvuissa ja ruippineet käsidesejään ympäriinsä.
En jaksa/viitsi/halua pohtia, että mitä jos sairastun tai koska sairastun jne.
Tulee jos tullakseen ja tappaa jos tappaakseen tai sitten ei tule eikä tapa.
Mulla on kyllä parempaakin tekemistä kuin spekuloida yhtä sikainfluenssaa ja ärsyttää noi aloitukset, miljoonia, jotka ko tautia käsittelevät.
sä kuulutkin siihen toiseen leiriin joka spekuloi ja kohkaa toisten reagoinnista sikainfluenssaan. Joten näyttää se sinunkin elämääsi pyörivän sen ympärillä. Juuri teit aloituksenkin aiheesta :DD
Ja minä olen jopa raskaana...