Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himouskovainen palstalla. Saa kysellä.

Vierailija
23.09.2009 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. uskovainen

Vierailija
2/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai moralisoitko muita? Onko sinulla ei uskovaisia ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä/ketä himoitset?

käyttämäni termi on palstalta tullut nimitys.

ap

Vierailija
4/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suvaitsevainen vai suvaitsematon?

en suvaitse huonoja asioita. Näin toimivat kaikki ihmiset. Minun omatuntoni on sidottu Raamattuun.

Vierailija
5/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samojen vanhempien luona kasvaneita lapsia? Oletetaan, että perhe on muuten ihan "tavallinen", tasapainoinen ja onnellinen.

Sanoisitko, että pariskunnan pitää lopettaa synnissä eläminen ja erota, vaikka se rikkoisi lasten kodin? Vai sanoisitko, että on parempi elää yhdessä lasten takia?

Vierailija
6/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko kaikkien kukkien kukkia vai moralisoitko muita? Onko sinulla ei uskovaisia ystäviä?

Minulla on ei-uskovaisia ystäviä.

Vierailija
7/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet hurahtanut tommoseen paskaan?

Vierailija
8/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksytkö suuseksin?

Vierailija
9/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksytkö suuseksin?

Et oikeastaan vastaa kenellekään kunnolla.

Vierailija
10/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samojen vanhempien luona kasvaneita lapsia? Oletetaan, että perhe on muuten ihan "tavallinen", tasapainoinen ja onnellinen. Sanoisitko, että pariskunnan pitää lopettaa synnissä eläminen ja erota, vaikka se rikkoisi lasten kodin? Vai sanoisitko, että on parempi elää yhdessä lasten takia?

kehottaisin heitä lukemaan Raamattua ja kuuntelemaan Jumalan tahtoa. Muuten en kommentoisi heidän elämäänsä mitenkään. Oma mielipiteeni minulla on asiasta, mutta en toisi sitä julki.

Vierailija
11/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä SINUN omatuntosi sanoo siitä? Hyväksytkö suuseksin?

kenellekään muulle kuin minulle ja miehelleni.

ap

Vierailija
12/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten aina uskovaisia haukutaan toisten arvostelemisesta...

Vierailija
13/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään muulle kuin minulle ja miehelleni.

ap

Jos ihminen on saanut vapaan tahdon, mutta Jumalalla on kuitenkin joku 'suuri suunnitelma' niin onko meillä sitten muka vapaa tahto?

Vierailija
14/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään muulle kuin minulle ja miehelleni. ap

ja jumalalle? ... Jos ihminen on saanut vapaan tahdon, mutta Jumalalla on kuitenkin joku 'suuri suunnitelma' niin onko meillä sitten muka vapaa tahto?

tarkoitin ettei se kuulu kenellekään muulle ihmiselle.

Ihminen toimii joko Jumalan tahdon mukaisesti tai sen vastaisesti. Jokainen ihminen on yksin vastuussa teoistaan Jumalan edessä. Jeesuksen ristinkuoleman vuoksi me voimme saada syntimme anteeksi jos haluamme. Uskosta syntyy halu noudattaa Jumalan tahtoa.

Vierailija
15/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko suuseksi syntiä, ei että harrastatko sinä sitä miehesi kanssa.

Etkä vastannut myöskään minun kysymykseeni.

Vierailija
16/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko suuseksi syntiä, ei että harrastatko sinä sitä miehesi kanssa. Etkä vastannut myöskään minun kysymykseeni.

Jos omatunto sanoo että se on syntiä, silloin sitä ei pidä harrastaa.

Tuo vapaan tahdon kysymys on niin monimutkainen, että suosittelen sinua tutustumaan esim. Martti Lutherin kirjaan "Sidottu ratkaisuvalta". Asiasta on kristikunnasta toisistaan eroavia näkemyksiä ja koen, että koska olen vain ihminen, en Jumala, en kykene absoluuttista totuutta sinulle vastaamaan.

Vierailija
17/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko suuseksi syntiä, ei että harrastatko sinä sitä miehesi kanssa. Etkä vastannut myöskään minun kysymykseeni.

Jos omatunto sanoo että se on syntiä, silloin sitä ei pidä harrastaa.

Tuo vapaan tahdon kysymys on niin monimutkainen, että suosittelen sinua tutustumaan esim. Martti Lutherin kirjaan "Sidottu ratkaisuvalta". Asiasta on kristikunnasta toisistaan eroavia näkemyksiä ja koen, että koska olen vain ihminen, en Jumala, en kykene absoluuttista totuutta sinulle vastaamaan.

Onko se SINUN omatuntosi mukaan syntiä ja jos voisit vielä perustella vastauksesi, kiitos.

En ole lukenut UT:a ja pitää kysyä että mainitaanko siellä jotain suuseksistä jos on kerran mahdollisuus että se olisi syntiä?

Miksi Jumalaa edes kiinnostaa ihmisen seksuaalisuus ja seksi niin paljon?

Vierailija
18/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omatunto sanoo että se on syntiä, silloin sitä ei pidä harrastaa. Tuo vapaan tahdon kysymys on niin monimutkainen, että suosittelen sinua tutustumaan esim. Martti Lutherin kirjaan "Sidottu ratkaisuvalta". Asiasta on kristikunnasta toisistaan eroavia näkemyksiä ja koen, että koska olen vain ihminen, en Jumala, en kykene absoluuttista totuutta sinulle vastaamaan.

Onko se SINUN omatuntosi mukaan syntiä ja jos voisit vielä perustella vastauksesi, kiitos. En ole lukenut UT:a ja pitää kysyä että mainitaanko siellä jotain suuseksistä jos on kerran mahdollisuus että se olisi syntiä? Miksi Jumalaa edes kiinnostaa ihmisen seksuaalisuus ja seksi niin paljon?

joku muu teki sen. En osaa Uutta Testamenttia ulkoa, mutta en ainakaan muista mitään mainintaa suuseksistä. Jos joku sellaisen löytää, niin mainitkoon toki. Minä en halua kertoa onko se minun omatuntoni mukaan syntiä, koska kyseessä on niin intiimi asia ettei se kuulu muille ihmisille kuin minulle ja miehelleni. Vastaan asiasta itse Jumalan edessä. Kukin tehköön niinkuin kokee oikeaksi. Todellakin haluan että jokainen itse kuuntelee omatuntoaan, siksi en suostu vastaamaan tähän asiaan kyllä tai ei.