Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä ihmeen niskakipua tää voi olla? kestänyt jo 2 vrk.

Vierailija
23.09.2009 |

Se on vasemmalla puolella. Vähän vaikee selittää mutta lähtee tuosta olkapään ja kaulan välistä ja jatkuu kipuna ylöspäin vasenta reunaa pitkin korvan korkeudelle. tuntuu että en kohta pysty olla. häiritsee niin paljon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kylmägeeliä tai jotain kipugeeliä (esim. Ketorin, Mobilat)? Niitä kannattaisi kokeilla kipeään kohtaan. Tai miksei vaikka jääpussia, jos niska tuntuu kuumalta.

Jos se ei tunnu kuumalta, niin esim. sauna voisi auttaa.

Vierailija
2/6 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on taas niin vietävän kipeä. toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Voiko toinen puoli niskasta mennä niin jumiin että ihan särkee.

ei ole kipugeelejä kotona. On meillä mobilattia joskus ollut. täytyykin sanoa miehelle että tuo töistä tullessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on taas niin vietävän kipeä. toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Voiko toinen puoli niskasta mennä niin jumiin että ihan särkee.

Minä olen joutunut pari kertaa ihan sairaslomalle niskakivun takia. Pahimmillaan niska on ollut niin jumissa ja kipeä, etten ole pystynyt nostamaan edes kevyitä tavaroita, saati kurottelemaan mitään. Olen vain maannut sängyssä. :(

2

Vierailija
4/6 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai auta muu kuin yrittää kestää.

ap

Vierailija
5/6 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei auta parissa päivässä, niin käy sitten lääkärissä.

2

Vierailija
6/6 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai relaxantteja.... ja kylmää päälle. Tulehdus lihaksissa se on.

Mobilaatin voi heivata romukoppaan..mieluummin kylmägeeliä ja sen jälkeen villahuivi niskaan. Varo vetoa!