Mitä akattelette miehestä jolla on paksu ketju kaulassa
hopeinen tai kultainen.
Kommentit (27)
Periaatteessa en tykkää sellaisista miehillä, mutta jos on muuten mukava ja hyvä tyyppi, niin pitäkööt ketjunsa, mitä väliä??!?
niin ajattelen, että mikähän ketju tuo on? Harrastaakohan sen vaimo tai se itse hopeaketjujen punontaa ja koruja laajemminkin? Esim. Lauri Tähkällä on kaulassa paksu hopeinen tähkä-ketju, liekö fanin punoma. :D
Se luulee olevansa makee ja seksikäs vähän snobi tai muu öykkäri. Kierrän tuommoset kaukaa.
Samat aatokset.
Tyypillisimmin:
- bodari tai muu urheilija
- niljakas gigolo
Miehen veljellä on paksu kultaketju, mutta hän onkin urheilija. Kaikin puolin mukava ja fiksu mies. Ketju ei siis sellaisenaan ole täysurpon merkki.
tinderissä näitä tulee vastaan, tekee mieli paina X
Kertooko, että on juntti perusduunari...?
En mä akattele mitään.
Ei se mitenkään akkamaista ole vaikka olisikin,mutta vois sen rahan laittaa muuhunkin turhaan.
Eli omapa on asiansa.
En akattele.
En ajattele,ei kuulu mulle.
Sopii, jos tyyppi on hyvin ruskettunut gangsta joka ajaa mustalla Cadillac Escaladella, jossa järjettömän kokoiset kiiltävät vanteet ja räpinjytke tuntuu ohikulkijan vatsanpohjassa jo muutaman korttelin päästä.
Jos on vielä puoliksi napitettu kauluspaita, jossa kaulukset sen verran mahtavat, että niitä voisi käyttää hätätilanteessa riippuliitimenä.
Niin, heppu on jämähtänyt 70-luvulle.
Kyllähän siitä aina vähän tauskimaiset vibat tulee. Yleensä nämä ketjumiehet pukeutuvat amisfarkkuihin, pitkähihaiseen t-paitaan ja sellaisiin golfkenkiä muistuttaviin keinonahka jalkineisiin.
vähän snobi tai muu öykkäri. Kierrän tuommoset kaukaa.