Concertan sivuvaikutuksista???
Tuleeko kellekään muulle masentuneisuutta ja raivareita? Eilenkin mies sanoi, että tekisi mieli tappaa joku. Tosi outoa käytöstä, nytkin makaa tuolla, vaikka olisi sata ja yksi hommaa tekemättä.
Kommentit (14)
ole korvattavien piirissä, eli maksavat maltaita. Minä en enää jaksa tuota mielialanvaihtelua, välillä saa raivarin, jos lattialla lelu tms, välillä makaa apaattisena ja jos huomautan siitä, niin uhkaa järjestää minun luottotietoni pois. tämä on niin järkyttävää ja varmaan tulee parin tunnin päästä tänne kommentoimaan kirjoituksiani, en jaksa.
Rauhoittaa keskushermostoa. Olen kuullut, että concerta aiheuttaa mielialan vaihtelua.
Tulisiko miehesi toimeen ilman lääkettä?
Kokeilla ainakin voisi.
ei tule toimeen ilman, kun kärsii narcolepsiasta, eli voi nukahtaa minne vain, jos ei tuota lääkettä saa ja sen kanssa on hermoraunio.
Kannattaa ottaa lääkärin kanssa asia jo huomenna puheeksi. Soitat ja kysyt onko normaalia. Ei nimittäin kuulosta hyvältä. Käy hakemassa sitten jonkin toisen lääkkeen, eihän toi nyt voi olla normaalia että tekis mieli tappaa joku. Pelottavaa suorastaan, vaikka onkin vain ajatus.
että puhutte lääkärille tästä. Oikeasti, ei tuo ole hyväksyttävää! Miehelläni on sama lääkitys eri "vaivaan" eikä hänellä ole sivuvaikutuksia.
on huumausaineeksi luokiteltava lääke. Sehän vaatii ns. huumereseptinkin. Sanomattakin on siis selvää, että toisille se voi aiheuttaa voimakkaita sivuvaikutuksia. Toisille taas sopii oikealla annoksella ja oikein käytettynä. Menisin siis lääkäriin ja keskustelisin muista vaihtoehdoista.
Concertan voisi yhdistää jonkun muun lääkkeen kanssa tai vaihtaa lääkitystä!
Kannattaa nyt ottaa asiantuntijaan yhteyttä.
sivuvaikútuksina juuri tuota agressiivisuutta(ei fyysistä), välillä masennusta, väliin on oma ihana itsensä=( huomaan myös lievää vainoharhaisuutta, siksi kyttää kaikki puheluni ja nettikeskusteluni ja minulla ei tällä hetkellä ole mitään muuta väylää purkaa tunteitani, kuin tämä netti.
ei oikein meinannut uni tulla eilen, kun sanoi noin, vaikkei meillä sillä hetkellä mitään ollutkaan. minä en vain jaksaisi varoa, ettei toinen hermostuisi jostain, kun jo stressaa nuo taloudelliset asiat.
Tuleeko kellekään muulle masentuneisuutta ja raivareita? Eilenkin mies sanoi, että tekisi mieli tappaa joku. Tosi outoa käytöstä, nytkin makaa tuolla, vaikka olisi sata ja yksi hommaa tekemättä.
siis agressiivisuutta, raivareita, masentuneisuutta, keskittymisvaikeuksia, muistihäiriötä, persoonallisuusmuutoksia jne. Koska samaanaikaan kun se saa ihmisen nukahtelemaan hallitsemattomasti se estää tätä nukkumasta kunnolla. Kyllähän te äidit tiedätte, mitä univaje tekee. Kertokaa omat vaivanne kolmella ja alkaa hahmottua, mitä narkoleptikko kokee.
Mutta mistä voi tietää, että johtuvatko nuo oireet lääkkeestä vai narkolepsiasta? Jos ne vaan tulee näkyviin kun concerta estää nukahtelun? Käsittääkseni monet narkoleptikot tarvitsevat piristeen lisäksi jonkun unta auttavan lääkkeen, esim melatoniinia, koska concerta voi samalla myös pahentaa univaikeuksia.
Concertan käyttäjän äitiä?