Oudoin esine, jonka nyt näet ympärilläsi?
Kommentit (28)
oikein soma koriste jossa lukee koti kolo ja äiti ja isi linnut ja 3 pientä "lapsi" lintua. Äidille on tauluun piirretty puhelin korvalle, iskälle sikari joita joskus polttaa ja molemmille sauna oluet. Taiteilija piirtänyt vanhimman oikeudella kuulemma itselleen viikset, koska kuulemma viiksetön mies on nynnerö. "Miehelläni ei ole viiksiä" Pikkuveljelle piirretty hämähäkki tatska otsaan ja vauvalle myös sikari käteen jottapa osaisi olla hiljaa niinkuin isi kun äiti määrää meillä.
ei ihan sisustuslehti-tyyppisiä kämppiä tunnu tällä porukalla olevan :D
- Termarista tehty pieni valaisin (tosi hieno ja uniikki!)
- Noppapussi (roolipelijuttuja, ei mun)
- Työkaluja (oon keittiössä, remontti jatkuu...ja jatkuu)
Säpäleinä oleva lintulauta lelulaatikossa. Ei ole ikinä ollut oikeassa käytössään.
Purettu digitaalinen kuumemittari työpöydällä. Pakko kertoa myös, vaikka vaan yksi piti sanoa, että tuossa on myös tietokoneen keskusmuisti... Suoraan sanoen oudon näköinen.
jonka päähän on vedetty pipoksi sellainen muovinen lötkö sorminukke, joku neonvärinen hirviö
Ihan kamala. Mutta ei voi heittää pois kun on lapseni huolella ja hartaudella väsäämä.
joka on täysin kuivunyt, vain latvassa kaksi vaaleanvihreää lehden tapaista.
aika outoa sekin.
toki olin aamulla niin väsynyt, että saatoin zombilta näyttääkkin..! =)
12
sellainen hömppä, jossa valkoista pitsiä. Ei sovi yhtään ympärstöön, mutta ollut tuossa jo 19 vuotta...
kovalevy tai mikä sen nimi nyt onkaan.