Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku %¤!tanan valopää on ottanut pikavippejä mun nimellä!!

Vierailija
23.09.2009 |

En tajua kuka tuollaista tekee ja MIKSI! Ei voi olla kyllä mikään järjenjättiläinen, koska kiinnijäämisriskikin on aika suuri. RIkosilmoitus on jo lähtenyt vetämään

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä puhelinliittymää pysty avaamaan toisen nimelle ilman että todistaa henkilöllisyyden.

Mitkään prepaid liittymät tms. ei käy pikavippipaikkoihin.

Vierailija
22/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikki mahdollista. Joten uskon ap:ä. Ei tarvi tietää, ku jonku henkilötunnus + nimi (jota pitää joka hiton paikkaan aina tunkee) ja jo sillä saa tehtyä halutessaan vahinkoa muille. Toivottavasti ap saa asiat selville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän siinä olla virallinen henkilöllisyystodistus mukana!

Vierailija
24/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikki mahdollista. Joten uskon ap:ä. Ei tarvi tietää, ku jonku henkilötunnus + nimi (jota pitää joka hiton paikkaan aina tunkee) ja jo sillä saa tehtyä halutessaan vahinkoa muille. Toivottavasti ap saa asiat selville!

pankkitiliä jonka tietojen pitää täsmätä puhelinliittymän tietojen kanssa. Pankit eivät avaa pankkitiliä ilman henkilökortin näyttämistä ja jos kerran ap on ne tallessa, niin en usko koko selitystä.

Vierailija
25/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkitiliä jonka tietojen pitää täsmätä puhelinliittymän tietojen kanssa. Pankit eivät avaa pankkitiliä ilman henkilökortin näyttämistä ja jos kerran ap on ne tallessa, niin en usko koko selitystä.

Niin todellista on nuo laskut ja se, että en ole itse niitä lainoja ottanut. Sitä, miten se on tehty, tutkii poliisi. Muutaman uutisen löysin aiheesta googlettamalla ja vastaavia tapahtuu vuosittain 200-300.

Vierailija
26/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todellista on nuo laskut ja se, että en ole itse niitä lainoja ottanut. Sitä, miten se on tehty, tutkii poliisi. Muutaman uutisen löysin aiheesta googlettamalla ja vastaavia tapahtuu vuosittain 200-300.

Vierailija
27/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.taloussanomat.fi/raha/2009/07/13/satoja-pikavippeja-otetaan-…

Vierailija
28/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://yle.fi/poliisitv/uhrin_tarina.php" alt="http://yle.fi/poliisitv/uhrin_tarina.php">http://yle.fi/poliisitv/uhrin_tarina.php</a&gt;

väitit että kaikki henkilöpaperit on tallella. Tässä jutussa oli ajokortti kadonnut.

Vierailija
30/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies teki kaiken tuon minun nimissäni ja minun tietämättäni. Pankkioikeus kuitenkin sanoo, että noin ei missään nimessä pitäisi pystyä tapahtumaan, jos en itse ole pankissa allekirjoittamassa papereita. Mutta niinpä vain kepuliäijä oli onnistunut tekemään.

Vierailija
31/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies teki kaiken tuon minun nimissäni ja minun tietämättäni. Pankkioikeus kuitenkin sanoo, että noin ei missään nimessä pitäisi pystyä tapahtumaan, jos en itse ole pankissa allekirjoittamassa papereita. Mutta niinpä vain kepuliäijä oli onnistunut tekemään.

Vierailija
32/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri firman pikavippilasku saapuu samaan aikaan :) how convenient.

Vierailija
33/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa pikavippi toiseen nimiin ja omalle pankkitilille.

Vierailija
34/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taloussanomat

13.7.2009 08:15

18

Pikavippipetoksia tehdään noin 200–300 kappaletta vuodessa, Helsingin Sanomat kertoo. Oikeusministeriön mukaan todellinen luku on vielä suurempi, sillä moni tapaus ei koskaan päädy poliisille asti.

Pikavippejä otettaessa henkilön tunnistus tapahtuu henkilötunnuksen ja yhteystietojen perusteella. Pankkisalaisuuden vuoksi pikavippiyritys ei voi varmistaa, että tilinumeron omistaa lainan hakijaksi merkattu henkilö.

– Jos petoksen tekijä on ilmoittanut meille oman tilinumeronsa, poliisi saa tekijän helposti kiinni, toimitusjohtaja Richard Rosenius OPR-Vakuudesta vakuutti HS:lle."

Miksei siis onnistuisi? Mä uskon ap:ta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi