Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita "lapsitatuointiin"!

Vierailija
22.09.2009 |

Mä haluun ottaa kuvan, johon saa "sisällytettyä" sievästi lapsen nimen ja syntymäajan. Jos mulla ois rahaa tuhottomasti, ottaisin lapsen kasvot, mutta sitä rahaa ei ole tuhottomasti! Mutta mikä ois suloinen ja hauska kuvan aihe? Mulla lyö tyhjää!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä nuo muotokuvatatuoinnit ovat sairaan rumia!

Täytyy olla todellinen taituri, että saa edes välttävän näköisen kasvokuvan tatskasta.

Eikö kuvaksi riitä lapsen nimi ja syntymäaika jollain hyvännäköisellä fontilla ja sommittelulla?

Jos haluaa koukeroisempaa, tatuoija osaa varmasti lisätä krumeluuria jo pelkästään fonttiin ja kuvan ympärille.

Mene asiantuntevaan tatskaliikkeeseen juttelemaan tatuoijan kanssa, hän osaa vaikka piirtää ehdotuksiesi mukaan samalla, kun suunnittelet kuvaa.

Vierailija
2/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä rahaa ei ole tuhottomasti, mitä jos vaikka laittaisit ne rahat lapselle säästötilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä oli tähtiä. eli joku köynnöksen tapainen tuli olalta ja meni käsivartta alas ja siinä oli näitä tähtiä joissa jokaisessa oli lapsen nimi ja syntymäaika. se oli aika makee!

Vierailija
4/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt vielä jotenkin ymmärtää, että joku hölmönä nuorena laitattaa jonkun tribaalin.

Mutta äiti tai isä, jonka pitäisi olla jo aikuinen ja vastuullinen, ja jolla luulisi olevan jo jonkinlainen elämänkokemus ja perspektiivi. Jolle luulisi kehittyneen jonkinlaisen tyylin. Ei voi käsittää.

Vierailija
5/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt vielä jotenkin ymmärtää, että joku hölmönä nuorena laitattaa jonkun tribaalin.

Mutta äiti tai isä, jonka pitäisi olla jo aikuinen ja vastuullinen, ja jolla luulisi olevan jo jonkinlainen elämänkokemus ja perspektiivi. Jolle luulisi kehittyneen jonkinlaisen tyylin. Ei voi käsittää.

Vierailija
6/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kyllästyvät niihin kuitenkin.

Vierailija
7/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää aikuisten ihmisten tatskavillitystä. On tainnut nuoruus jäädä jotenkin elämättä.

Vierailija
8/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisin jokaista lasta kuvaamaan kauniin linnun, siihen yhteyteen nimi yms. Vaikka linnut istumaan puun oksille tms.

Vierailija
9/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvä äiti ja läsnä lapsesi elämässä, miksi tarvitset vielä tatskan muistuttamaan hänestä?

Linnakundien touhua.

Vierailija
11/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniila fontilla ja vieressä pieni "köynnös".

Omat tatuointini ovat niin piilossa etten niitä näe muutoin kuin peilistä. Vaatteet päällä ulkopuoliset eivät niitä näe. Paikat ovat valittu siten, etteivät ne ole ensimmäisenä rupsahtavien joukossa. Harkitsin ensimmäitä tatuointiani 15 vuotta. Kuvia olen pohtinut pitkään ja hartaasti. Niillä on minulle jokin merkitys. Koko kehoa en ole ajtellut peittää, vain muutama tarkkaan harkittu tatuointi. Eivät taatusti ole mitään muotivilllitykiä, vaan ovat osa minua ja persoonallisuuttani.

Kukaan, edes vanhoilliset vanhempani, eivät ole suhtautuneet kuviini negatiivisesti. On ihan jokaisen oma asia, jos sellaisia haluaa. Jos on niin sinut itsensä kanssa, että on varma sitä, että jaksa kantaa tatuointinsa loppuelämänsä ajan, niin miksi kummassa niitä ei saisi laittaa?! Hetken päähänpisto on tietysti eri asia.

Vierailija
12/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan saan sen suunniteltua valmiiksi. Mutta tosiaan, ideoita voi myös kysellä tatuoijalta, hänen kanssaan voi yhdessä suunnitella toteutettavissa olevan sinua miellyttävän kuvan, ap.

Suomalaiset on siitä ihan urpoja, että ne kuvittelee olevansa jotenkin parempia kuin muut, ja jos mulla ei ole tatuointia, mutta naapurin muijalla on, niin tottakai mä olen naapurin muijaa parempi etenkin juuri siksi, ettei mulla ole tatuointia. Jos tatuointinsa ottamista on harkinnut tarpeeksi tarkkaan, tietää mitä tahtoo ja kuvan tekee ammattitaitoinen tatuoija, ei välttämättä tule tarvetta poistattaa tatuointia. Mäkin aion sitten 60 vuoden päästä porhaltaa rollaattorirallia naapuruston mummojen kanssa tatuointieni kera, ja veikkaanpa etteivät nuo naapurin mummotkaan silloin kaikki ihan tatuointivapaita ole.

Vierailija
13/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13

Vierailija
14/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15, viimeistään 20 vuodessa tatska kuin tatska menee tosi rumaksi. Rajat ja värit haalistuu ja leviää ja iho venyy ja roikkuu... se kaunis lintunen onkin myöhemmin suttuinen ja venynyt läiskä. Eihän se tietty haittaa kuin itseä mutta sen verran rumia vanhoja tatskoja olen työssäni nähnyt (lääkäri), että en itselleni kyllä hankkisi. Mieluummin vaikka joku kultasepällä teetetty uniikkikoru, jossa joka lapselle oma kuvio, nimikirjain tai jalokivi tms.

Vierailija
15/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita googleen hakusanaksi joku mitä haluat kuvassa olevan vaikka kukkia tai lintaja, niin sieltä löytyy kivoja kuvia joita voi helposti muokata omannäköisekseen.. =)

Vierailija
16/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on siis kahden vuoden sisällä odotettavissa tuon ensimmäisen 18v sitten otetun tatuoinnin rupsahtaminen ja ihon venähtäminen?

10-15, viimeistään 20 vuodessa tatska kuin tatska menee tosi rumaksi. Rajat ja värit haalistuu ja leviää ja iho venyy ja roikkuu... se kaunis lintunen onkin myöhemmin suttuinen ja venynyt läiskä. Eihän se tietty haittaa kuin itseä mutta sen verran rumia vanhoja tatskoja olen työssäni nähnyt (lääkäri), että en itselleni kyllä hankkisi. Mieluummin vaikka joku kultasepällä teetetty uniikkikoru, jossa joka lapselle oma kuvio, nimikirjain tai jalokivi tms.

Vierailija
17/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nyt vastata AP sinun kysymykseesi, vaihtoehtoja kun on monia ja olen omaa tatuointianikin miettinyt jo vuosia. Mutta pakko kommentoida yleisesti tähän ketjuun.

Ne vanhat läiskäksi, suttuiseksi muuttuneet tatuoinnit ovat peruja linnakundien itsetehdyistä tatuoinneista. Kas kummaa näissäkin ollaan menty askel eteenpäin ja värit ovat paljon parempia tänä päivänä.

Minä ainakin aikuisena tiedän mitä haluan ja tuskin tulen sitä katumaan mitä olen ihooni ottanut. Jos siinä tatuoinnissa lukisi miehen nimi joka sitten tulisi olemaan ex-mies jossain vaiheessa, voisi tilanne olla ikävä mutta ei kait lapsista tehty tatuointi tai ajaton tribaali, jota on harkittu vuosia..

Itselläni suunnitelma on kestänyt jo kymmenettä vuotta, sopivaa en ole vielä löytänyt, välillä sen unohdan ja välillä se tulee taas pinnalle enemmän ..kunhan jotain sopivaa tatuoitavaa löydän niin sitten sen laitan..

Vierailija
18/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikassa jossa harva sen näkee... seuraavalle tulee oma, en lisää sitä tohon edelliseen.

Vierailija
19/19 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti perhosen ja lapsi perhoset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme