muita joiden mies työttömänä?onko rankkaa henkisesti?
meillä mies ollut reilu puolivuotta nyt kotona. alkuun se oli kivaa kun meillä pieni vauvaki,mutta nyt alkaa jotenkin ärsyttämään kun jatkuvasti "samaa naamaa" katselee,ei saa yhtää hengähdys taukoa toisesta,mies kun ei oikein käy missään! itse en aina jaksa vauvan kanssa lähteä jonnekkin. Ei edes erityisemmin katsele ja etsi töitä. riitelemme ihan todella typeristä asioista juuri sen takia kun on liikaa toisen seurassa. ei kukaan ihminen jaksa katsoa 24/7 joka ikinen viikko toista,helposti alkaa riitoja tulla kun ei saa hengähtää ja olla yksi koskaan. mite teillä muilla,samoja tuntemuksia:/?
Kommentit (4)
ja tulee kohta ero jos mies ei jotain työtä tai koulutusta löydä. Töitä on kyllä hakenut kovastikin mutta ei saanut.
Meilläkin vauva ja mä en olisi halunnut heti takas töihin mennä mutta taidan kohta mennä vaikka rahallisesti ei tarvitsisi mutta en kestä katella miestäni enää päivästä toiseen.
mies on vielä aika maassa, koska oma yritys piti lopettaa, vaikkei varsinaista konkurssia tullutkaan. Mua ei haittaa se, että mies on kotosalla. Me olemme miehen kanssa muutenkin aina olleet paljon yhdessä, samassa työpaikassa jne. Se harmittaa kyllä, että fiksu ihminen menee ihan hukkaan täällä kotisohvalla. Eikö muka ole käyttöä ahkeralle ja koulutetulle ihmiselle?
Toinen asia mikä käy hermoille on raha. Sitä ei ole tarpeeksi enkä tiedä miten tässä kaikessa vielä käy. Itse opiskelen kun en minäkään töitä saanut. Onneksi pääsin sentään yliopistoon, joten on sentään jotain aktiviteettia päiväsaikaan.
toki joskus menenkin niin että vauva jää miehelle ja lähden päiväksi kaupungille. mutta haluaisin joskus olla kotona rauhassa päivän vaikka,tylsää aina lähteä jonnekkin muualle kun kotonakin olisi mukavaa olla hetken rauhassa. Olen koulut käynyt ja töihin en itse mene vaikka saisinkin heti töitä,olen lähihoitaja,koska lapsi on vain kerran pieni ja haluan olla sen ajan läsnä 100%. eikä meillä taloushuolia ole että sinäällä ei haittaa vaikka mies kotona.tosin pienillä rahoilla mennään ja lisä raha olisi kiva mutta ei hittaa näin tilapäisesti mennä pienemillä rahoilla. hassultahan se kuulostaa ettei jaksa katsella omaa miestään mutta sit ei tiesä ennekuin itse koikeilee olla kenentahansa ihmisen kanssa vain kotiympyröissä jatkuvasti. minun sukunikin asuu 300km päässä ja täällä vain muutama hyvä ystävä + mies ja vauva.
voit mennä töihin, kouluun, shoppaileen tms?