Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehiä ärsyttää jos nainen ajaa lujaa

Vierailija
22.09.2009 |

Olen ajanut korttini ulkomailla ja ajotyylini on rohkea. Tiedän ajavani ylinopeutta, mutta ihmettelen yhtä asiaa.

Miksi ajaessani motarilla 140km/h vakionopeussäätimellä, jotkut miehet ajavat ihan perääni. Kyseisen miehen auto oli "parempi" kuin minun hänellä oli vaimo ja kaksi lasta kyydissä. Ajoi ihan puskurissa kiinni kunnes viimein pääsi ohi. Mitä teki mies ajoi eteeni ja hidasti? (Jep, ja ohitin hänet jälleen).

Oliko syynä se, että

-olen nuori naiskuski

-minun renault vastaan hänen BMW (muistaakseni?)

-miehinen kilpailuvietti

-muu mikä?

Onko tämä yleinen suomalainen ilmiö?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen mies ratissa.

Mutta että sinä ajat 140km/h? Suomessa siis?

HÄPEÄ, typerys!

Vierailija
2/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOPEUS jos et sitä tiennyt... on se kumma ku ihmisillä on niin helvetin kiire et jos ei joka tiellä ole se reilu 10km/h yli nopeutta niin ollaan perseessä kiinni ja lähetään ohittelemaan kun vaan voidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sempä takia ihmettelen tätä suomalaista miestä.

Ja kuten jo sanoin, että en saanut korttiani Suomesta...autokouluniopettaja ajatutti minua 160km/h! Muissa maissa on vain uskallettava ajaa kovaa, muuten jää itse jalkoihin.

Aina jos ajan tuollaista ylinopeutta otan huomioon kuinka paljon ihmisiä on liikenteessä ja millainen on ajokeli ym. En kuitenkaan ole hullu :).

AP

Vierailija
4/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kysymys kuuluikin miksi joku ajaa perseessä kiinni kun EN hidastele?

Vierailija
5/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ajaa lujaa niin suomalainen mies ajattelee "älä prkele lähde mulle ryttyilemään, mä näytän sulle kyllä vielä"....huoh)=

Todisteena suomalaisten miesten tekemät väkivaltarikokset, liikennetapaturmat yms...

Vierailija
6/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tekevät tilastot.Toivottavasti ei koskaan osuta samalle tielle. Minulla muuten on lähes aina autossa lapset mukana. Niin monella muullakin. Jessus, että....

Vierailija
7/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaahaa vaikka lujaa ajankin. En ota älyttömiä riskejä.

AP

Vierailija
8/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tekevät tilastot.Toivottavasti ei koskaan osuta samalle tielle. Minulla muuten on lähes aina autossa lapset mukana. Niin monella muullakin. Jessus, että....

Joopajoo...

Ei 140 ole moottoritiellä mikään kauhea vauhti -olkoonkin rajoitus 120.

Itse ajoin muuten lomalla Saksassa todellista nopeutta 240 lapset kyydissä.

Vierailija
9/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kuskit ovat pääsääntöisesti joko nyhveröitä ja kusipäitä.

Saksassa ketään ei ala vituttaan jos Fiat Punto ohittaa sut 180km/h lasissa...vaan teepä sama Suomessa, niin johan vetää bemarikuski herneet nenään.

Saksassa saa myös vilkuttaa valoja tai töötätä edessä ajavalle jos haluat latua. Kukaan ei suutu vaan siirrytään kiltisti pois edestä.

Ja miten on mahdollista, että 5 miljoonan ihmisen Suomessa ei toimi vetoketju järjestelmä?

AP

Vierailija
10/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kuskit ovat pääsääntöisesti joko nyhveröitä ja kusipäitä. Saksassa ketään ei ala vituttaan jos Fiat Punto ohittaa sut 180km/h lasissa...vaan teepä sama Suomessa, niin johan vetää bemarikuski herneet nenään. Saksassa saa myös vilkuttaa valoja tai töötätä edessä ajavalle jos haluat latua. Kukaan ei suutu vaan siirrytään kiltisti pois edestä. Ja miten on mahdollista, että 5 miljoonan ihmisen Suomessa ei toimi vetoketju järjestelmä? AP

Saksassa muuten ei enää vilkutella valoja tai soitella torvea -moisesta voi lähteä kortti. Ero 90-lukuun esim. on huomattava.

Vierailija
11/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko sinä YHTÄÄN että meillä muilla voi olla, ja sinä riskeeraat meidän lastemme hengen.

Eivätkä sinun ajotaitosi voita fysiikan lakeja, sori vaan.

Toivottavasti emme liiku missään lähistölläsi ikinä.

Tuossa vähän matkan päässä kuoli pellolle juuri viikonloppuna pari hengenheimolaistasi. Ei nyt juuri hirveästi naurata.

Vierailija
12/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ensimmäistäkään autobaanaa. Näettekö te, jotka olette Saksassa käyneet ajamassa, eron niiden baanojen ja suomalaisen tien välillä?

Vierailija
13/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan enää ei. Syy: kortti voi tosiaan lähteä kerrasta. Laki on siis muuttunut siellä.

Vierailija
14/14 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ensimmäistäkään autobaanaa. Näettekö te, jotka olette Saksassa käyneet ajamassa, eron niiden baanojen ja suomalaisen tien välillä?

Ero on valtava. Suomalaisella moottoritiellä voi olla heittoja joita 120 vauhdissa ei edes kunnolla huomaa mutta kolmea sataa ajaessa ovat hyppyreitä.

Saksassa voi huoleti ajaa rajoittamattomalla osuudella vaikka sitä kolmea sataa liikenteen niin salliessa -tie ei sitä rajoita.