Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sukulaisnaiseni patologinen valehtelija?

Vierailija
22.09.2009 |

Nainen on puhunut aivan pehmoisia siitä asti, kun olen hänet tuntenut. Hän on tullut sukuun avioliiton myötä.

Nainen esim. liioittelee jatkuvasti omia saavutuksiaan, jopa siihen pisteeseen, että tyhmempikin kuulija tajuaa hänen latelevan omiaan. Hän esim. väittää pystyvänsä urheilusuorituksiin, joihin eivät pysty edes huippu-urheilijat. Hän saattaa myös kertoa menneisyydestään asioita, joita ei ole voinut tapahtua (esim. että hän kätteli sitä ja sitä valtionpäämiestä silloin ja silloin siellä ja siellä - eikä koko tyyppi ollut kyseisenä aikana lähimaillakaan).

Lisäksi nainen puhuu aivan ristiin: hän kertoo samat asiat eri ihmisille aivan eri tavoilla. Esim. jokin tapahtuma muuttuu aina sen mukaan, kuka on kuulemassa. Ilmeisesti hänen tavoitteenaan on aina tehdä mahdollisimman hyvä vaikutus, ja siksi hän muuttelee faktoja miten sattuu. Samalla tavalla hän muuttelee tietoja esim. omista sairauksistaan. Yhdelle hän selittää yhden ja saman oireen syyksi suklaa-allergian, toiselle kilpirauhasen vajaatoiminnan ja kolmannelle migreenin.

En tajua, miten eukko kehtaa tehdä itsestään tällaisen narrin! Mahtaakohan kukaan edes ottaa häntä enää tosissaan? Mikä saa ihmisen käyttäytymään näin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkun vaimo on samanlainen, päästelee suustaan puuta heinää,valehtelee,kertoo muunneltuja totuuksia.Mulla on sama nimi kuin hänellä ja muutaman kerran on sekotettu hänet minuun.On tullut esim. ihme puheluita ja tekstareita vierailta miehiltä,joiden kans sillä on ollu jotai vispilänkauppaa yms.Hänellä on kylläkin todettu kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan