Onko ketään muista joita ahistaa että kirkossa ei noudateta Raamattua?
Naispapit pilaavat kirkon, avioerot ja avoliitot hyväksytään (pahemmista jutuista puhumattakaan), verta syödään yms. Olen miettinyt kirkosta eroamista, mutta mihin sitten liittyisin?
Kommentit (44)
miksi et sitten perusta omaa seurakuntaa? Kirkosta eroaminen on helppoa - sen kuin eroat niin ei tarvitse täällä valittaa.
Jos haluat vinkkejä oman lahkon perustamiseen, niin googleta esim. Daavidin oksa. Heillä oli ihan hyvä ote ehdottomuuteen ja puhtaaseen palvontaan.
Olen eronnut jo aikaa sitten. Tietysti saatte usko mihin ikinä haluatte, mutta jumalalle ei ihminen voi asettaa ehtoja, se tulee muistaa.
Hauska vastaus muutenkin.. minähän sanoin jo että Jumala perustaa ITSE tai on jo perustanut oman USKONTONSA ( ei lahkoa, lahko on sama kuin kristikunnan pakanauskonnot) Joten älä huoli, ei minun tarvitse mitään lahoja perustella.
9.
Onneksi Jumala on oikeasti "hieman" suurempi kuin sinun asennevammasi.
Et muuten vielä vastannut siihen, mikset keksi uskottavampia provoja.
Apostolien teoista, kun alkuseurakunnassa mietittiin pitäisikö pakanakristittyjen noudattaa joitain juutalaisia sääntöjä. Tuohon verikieltoon päädyttiin silloin!
miksi et sitten perusta omaa seurakuntaa? Kirkosta eroaminen on helppoa - sen kuin eroat niin ei tarvitse täällä valittaa.
Jos haluat vinkkejä oman lahkon perustamiseen, niin googleta esim. Daavidin oksa. Heillä oli ihan hyvä ote ehdottomuuteen ja puhtaaseen palvontaan.