Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies kävi dominan luona

Vierailija
22.09.2009 |

mitäs mieltä olette tästä...

Myönnän, että seksielämämme on ollut hieman hiljaista viimeisen vuoden ajan. lapsen vakava sairaus on aiheuttanut minulle masennusta, joka luonnollisesti on vienyt haluni ja muuttanut persoonaani vetäytyvämmäksi.

keväällä jätin pillerit pois kun verenpaine nousi pilviin ja siirryimme kumien kanssa pelleilyyn. seksi komdomin kanssa ei vaan tunnu mielestäni kovin hyvältä ja kerrat vähinivät entisestään.

reilu viikko sitten sain vahingossa tietää, että mieheni oli käynyt kesällä dominan luona. Ja sen jälkeen kirjoitellut fantasioistaan toisen dominan kanssa. Minulle hän kertoi, että tätä toista dominaa hän ei ole tavannut. Olo on aika turta kun minulla ei ole ollut aavistustakaan siitä, että hän haluaa tälläista seksiä. Hän ei ole minulle ikinä siitä mittän puhunut. Olemme joskus arrastaneet käsiensidontaa ym. sängyssä ja se on ihan mukava lisä seksiin, mutta kaikki se mitä dominan luona voi tapahtua ei kyllä kiihota minua millään tavalla.

Mitä minun pitäisi tästä ajatella? Olen aivan hukassa... Toisaalta ymmärrän, että jos kotona ei heru niin haetaanhan sitä tyydytystä sitten muualta, mutta silti pahalta tuntuu.

Kommentoikaahan teenkö kärpäsestä härkäsen. Olemme menossa pariterapiaan, sillä haluamme jatkaa kuitenkin suhdettamme. Luottamuksen kun vaan vielä saisi takaisin...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä palveluita löytää? Itse haluaisin vain aika kesyä, tyyliin nainen vähän läppäsis mua naamaan avokämmenellä muutaman kerran ja alistais uhkaillen kertoa tyttökavereilleen minusta kaikkea hmmhmmhmm mitä nyt sitten haluankaan tässä skenaariossa tapahtuvan. Ei mitää pyllypanoja eikä ruoskia eikä nahka-asuja eikä mitään sellaista. Luulisi olevan helppo keikka naiselle tai siis dominalle. Mistä löytää?

Dominalle voit antaa tarkat ohjeet miten haluat session menevän. Se vetelee sua avareilla vaikka koko päivän jos niin haluat. Ihan tavallisia ihmisiä he ovat.

Kävin itse viikko sitten ensimmäisen kerran ja aion käydä jatkossakin aika ajoin. Tuntui siltä kuin olisi ollut vierailulla jossain toisessa maailmassa.

Vierailija
22/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain dominalta strappiä. Oli niin kivaa ja rentouttavaa ettei enää tee edes pillua mieli. Haluan vaan takas sen dominan luo. Oli todella kiva oppia uutta itsestä ja seksuaalisuudesta. Hyvä myös kun ei ole koko aikaa pillu mielessä. Domina oli todella osaava ja tiesi tasan mitä pitää tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko satkun tunti?

Vierailija
24/31 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain dominalta strappiä. Oli niin kivaa ja rentouttavaa ettei enää tee edes pillua mieli. Haluan vaan takas sen dominan luo. Oli todella kiva oppia uutta itsestä ja seksuaalisuudesta. Hyvä myös kun ei ole koko aikaa pillu mielessä. Domina oli todella osaava ja tiesi tasan mitä pitää tehdä.

Tämä!! Itsekkin harkinnassa vastaava. Vaimolle ehdotin ja ei lämmennyt, oli vaan että ootko tosissas 😑

Fakta on vaan se että anaalista nautin tajuttomasti, pari kertaa onnistunut laukeamaan sellaisella voimakkuudella että ei mitään järkeä. Harmi kun vaimo ei ole mukana tässä hommassa mutta ymmärrän häntä kyllä. Tämän vuoksi aikeissa mennä dominan luokse. Ja ne homo hommat voi unohtaa , itse kiihotun vain ja ainoastaan naisen kosketuksesta.

Vierailija
25/31 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen dominan antaman sidontasession olevan verrattavissa pikemminkin seksiin, kuin hierojalla käyntiin. Dominalta voi saada nimenomaan sen seksuaalisen tyydytyksen, hierojalta ei.

Vierailija
26/31 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat aina isoja kysymyksiä. Ensinnäkin voi miettiä, että mistä asiasta on suuttunut: siitä että mies kävi dominalla vai siitä että hän teki sen salaa.

Miten olisit toiminut, jos hän olisi etukäteen pyytänyt sinulta lupaa? Ensireaktio olisi varmasti kieltää, mutta entäs kuukauden harkinnan jälkeen? Eivät ne miehen himot miksikään muutu. Jos itse et halua tai pysty niitä toteuttamaan, niin miten olisi jokin sopimus dominasta? Kerran kuussa? Haluaisitko olla itse paikalla? Ei se siihen dominaan rakastu. Vai haluatko ehkä kieltää koko homman? Kaikki on sallittua eikä mitään tarvitse kerralla päättää.

Vierailija
27/31 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös oon miettiny et pitäiskö käydä ja ilmottaisinko siitä puolisolleni..? Enkä oo ihan varma miks kävisin kun sträppiä saan kotonakin. Mutta joku siinä vaa kiehtoo niin kuin kaikki muukin ns.kielletty. paljonkohan ne dominat yleensä maksaa? Oispahan sekin sitten koettu kun kerranha täällä vaan eletään.

Vierailija
28/31 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole domina, vaan LADY Domina!

Vierailija
29/31 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen dominan antaman sidontasession olevan verrattavissa pikemminkin seksiin, kuin hierojalla käyntiin. Dominalta voi saada nimenomaan sen seksuaalisen tyydytyksen, hierojalta ei.

Seksuaalinen kyllä. Mutta ihan erilailla ko " normaali" seksi. Minä tykkään sitomisesta ja siitä että nainen hyväilee. Ja se toimii vaan uuen kaa, sama naine toisella kertaa on alle puolet nautinnosta. Se oma pelko ku kiinni nii ettei voi liikkua ei toistu kun voit luottaa kumppanii. Enkä tunne pettäväni vaikka osa naisista kiihottuu tilanteesta että pannaan, se ei oo omavalinta eikä minua kiihota se pilluun pääsy vaan se tilanne

Vierailija
30/31 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta noin 200-250€ tunnilta. Jos saat sträppiä kotonakin niin ei sen takia kannata mennä dominalle. Onnea kun olet löytänyt naisen joka on avoin! Terveisin kateellinen 😄

Vierailija
31/31 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady dominan luona oli myös se mukavaa että kerrankin sai olla huomion kohteena eikä tarvinnut miellyttää toista. Omalla kohdallani esimerkiksi hyvä handjob menee pillun edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan