Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä sen huomaa miksi jo 6-7 vuotiaat nimittelevät kavereitaan läskiksi

Vierailija
22.09.2009 |

kun täälläkin aikuiset äiti-ihmiset haukkuvat esim. nyt bb:n Lottaa läskiksi. Kotoa lapset oppivat asenteet ja nimittelevät surutta kaikkia jotka ovat itseään isompia:(

Surullista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nimitä itseään(!) läskiksi. Aika moni äiti nimittäin surutta haukkuu omaa peilikuvaansa lasten kuullen eikä ajattele mitä asenteita samalla siirtää eteenpäin.

Vierailija
2/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita ääneen lapsillesi?? Itselleni tämä palsta on sellainen paikka, jossa avaudutaan juuri niistä asioista, jotka eivät välttämättä lasten korville sovi.

kun täälläkin aikuiset äiti-ihmiset haukkuvat esim. nyt bb:n Lottaa läskiksi. Kotoa lapset oppivat asenteet ja nimittelevät surutta kaikkia jotka ovat itseään isompia:(

Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita ääneen lapsillesi?? Itselleni tämä palsta on sellainen paikka, jossa avaudutaan juuri niistä asioista, jotka eivät välttämättä lasten korville sovi.

Surullista.

Vierailija
4/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en lasten kuullen. Saatamme kyllä miehen kanssa kommentoida lihavasta ihmisestä tv:ssä. että "onpas lihava täti" mutta ei sen kummemmin. Kyllä minusta lapsille voi puhua asioista asioiden oikeilla nimillä. Jos joku on lihava, niin se on lihava. Jos joku on laiha, niin se on laiha ym ym. Läskiksi en kuitenkaan opeta lapsiani ihmisiä haukkumaan!

Vierailija
5/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tavallinen keskustelunaihe on "oi voi, mulla on niin iso maha, pitäis saada kiloja pois, mun takamus ei mahdu farkkuihin...kauheeta kun oon taas syönyt liikaa herkkuja"