miten yleistä on, että pitää käyttää liukkaria?
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun aina välillä viestejä lukiessa törmää siihen, että sitä käytetään sekstaillessa.
Ite oon vissin vähä liiankin märkä, aina ja kaikkailla. ihan ilman suurempia kiihotuksiakaan. Ja kiihottuneena varsinkin:)
Kommentit (7)
Liekö johtuu siitä, että mulla on epäilty myös sjögrenin syndroomaa, jossa on kuivat silmät mm. eli ilm. noita kehon omia nesteytyksiä ei vaan ole tarpeeksi!
liukkaria useammin kuin emme.
Olen nuori ja terve nainen, mutta kuivuus haittaa aika usein. Joskus olen kunnolla märkä, yleensä en. Kiihottumisella en ole, ihme kyllä, huomannut vaikutusta asiaan :(
Mutta mitäs siitä, onneksi on sitä liukkaria :)
kiihottuneena olen kyllä todella märkä, mutta mies on niin kestävä ettei mikään määrä omaa märkyyttä riitä koko "jyystön" ajan. Lisäksi joskus on kiva ottaa ihan vain pikaiset, eli vaikka kesken siivouksen mies tulee ja nykäisee housut pois ja ei kun lykkimään, siinä tarvitsee liukkaria
Ja imetän tälläkin hetkellä, kostuu kyllä kunhan olen kiihottunut tarpeeksi.
Jore keskittyy aina siivoamiseen niin ettei se huomaa vaikka tanko-strippaisin sille.
Lisäksi joskus on kiva ottaa ihan vain pikaiset, eli vaikka kesken siivouksen mies tulee ja nykäisee housut pois ja ei kun lykkimään, siinä tarvitsee liukkaria
En nyt varsinaisesti ollu hirveän kuiva, mutta limakalvot oli niin arat, että liukkaria meni ja paljon. Imetysaikana ei oo ihme kyllä jouduttu käyttämään, vaan homma luistaa entiseen malliin ;)
Mutta en mä nyt kyllä liukkarin käytössä näe mitään ihmettelyn aihetta, turha siitä on ainakaan mitään paremmuutta tuntea, jos ei tarvi liukkaria käyttää. Me ku ollaan kaikki tässäkin suhteessa erilaisia.
Siksi sitä onkin nykyään äitiyspakkauksessa.