Siis voitteko te oikeesti olla 3pv käymättä suihkussa? Aikuiset naiset?
Kaverin kanssa puhuttiin meikkaamisesta, sanoi että on 3pv vanhat meikit naamassa, kun ei ollut sitten tänään ehtinyt suihkuun! Ja oli vielä krapulassa! Kuka voi olla menemättä suihkuun krapulassa, hyi saattans!
Nuorempana lainailin tän frendin vaatteita ja niissä oli kainaloissa esim. niin pistävä haju, et meinas taju lähtee jos nuuhkas. Se haju tarttui myös siitä paidasta omaan kainaloon (tiedän, koska vaikka hikoilen normaalisti, mun kainalohiki ei haise).
Eli gallup: Eikö kaikki oikeesti peseydy joka päivä??!
Kommentit (74)
Joka toinen pyrin käymään. Alapesun suoritan päivittäin pimppipuhelimella ja kasvoja ja kainaloita huuhtelen.
Aamuin illoin pesen hampaat.
Mutta mulla on esim. niin kuiva iho, ettei se kestä jokapäiväistä lotraamista. Vaihdan kyllä puhtaita vaatteita ja käytän mineraalikivideodoranttia, joten kauhean pahalle en varmasti haise.
Totta kai, jos hikoilen kovasti tai likaannun muuten, niin menen suihkuun.
Mutta muuten ihhan hysteeristä käydä pahimillaan aamuin illoin suihkussa.
Lisäksi mun iho kuivuu inhottavasti jos käyn joka pv suihkussa.
päivittäin kyllä peseydyn :) ja jos tarve vaatii niin useasti päivässä.
hyi sellaisille jotka ei itseään pese.
Uskon että se on ihoni bakteeriflooralle hyväksi etten pese hyviä bakteereja jatkuvasti pois. Mielestäni on myös turhaa luonnon saastuttamista ja veden tuhlausta kuluttaa joka päivä vettä peseytymiseeni.
ilmankos miedän pojalla (25v) ei ole tyttöystävää kun käy suihkussa kerran viikossa. minä käyn jokapäivä
Mutta pesen alapääni joka päivä käsisuihkulla. Meikit poistan meikinpoisto aineilla ja raikastan kasvovedellä.
Kainalotkin menee tarvittaessa lavuaarin päällä pesten. En hikoile hirveästi.
Krapulassa käyn heti aamulla suihkussa. En selviä muuten.
Mutta hiukset voin olla pesemättä kolmekin päivää.
Nahkahan multa putoisi. Saattaa mennä viikkokin, jos ei tarvi mennä paljon pihaa pidemmälle.. Se nyt ei tarkoita sitä, etteikö peseytyisi muuten tarpeen vaatiessa. Mulla ei hiukset esim. rasvoitu ollenkaan. (tai en oo kokeillut kauanko menis, että niistä tulis rasvaset ;D) En sit jaksa niitä peseskellä turhan usein. Mun karvat kun on vielä sitä laatua, että kuivumiseen saa varata koko päivän...
Puhdasta vettä kulutetaan tuollaiseen turhuuteen! Tää on ihan nykyajan hömpötyskeksintö, että pitäisi joka päivä käydä suihkussa. Sitten iho kuivuu ja mainosihmiset voivat myydä voiteitaan.
1-2 kertaa viikossa suihkuttelu riittää oikein hyvin. Päänahkakin tottuu tuohon eikä rasvotu enää nopeasti. Tietysti, jos on erityisesti hikoillut, on menkat tai peräpukamat, voi käydä useammin.
Miksi lapsetkin laitetaan joka päivä pesulle? Meillä pestään lapset silloin kun ovat he likaisia eli näyttävät likaisilta tai haisevat n.1-2 krt viikko. Käsiä pestään usein.
Puhdasta vettä kulutetaan tuollaiseen turhuuteen! Tää on ihan nykyajan hömpötyskeksintö, että pitäisi joka päivä käydä suihkussa. Sitten iho kuivuu ja mainosihmiset voivat myydä voiteitaan. 1-2 kertaa viikossa suihkuttelu riittää oikein hyvin. Päänahkakin tottuu tuohon eikä rasvotu enää nopeasti. Tietysti, jos on erityisesti hikoillut, on menkat tai peräpukamat, voi käydä useammin. Miksi lapsetkin laitetaan joka päivä pesulle? Meillä pestään lapset silloin kun ovat he likaisia eli näyttävät likaisilta tai haisevat n.1-2 krt viikko. Käsiä pestään usein.
Lasten pitaa haista ennenkuin pestaan? No ei ole ihme etta amerikkalaiset ilkkuvat eurooppalaisten hygieniatasoa.
Sulla taitaa olla kainalokarvatkin polviin asti.
Hampaat, pepun ja kainalot pesen päivittäin. hyi teitä veden tuhlaajia! Aikuiset naiset!
Joka päivä pitäisi liikkua vähintään 30 min niin että hiki tulee. Tällöin täytyy myös käydä suihkussa.
Lisäksi ennen ja jälkeen seksin.
Kyllä normaali, työssäkäyvä = sosiaalisissa tilanteissa oleva, käy joka päivä suihkussa.
että joka päiväsuihkijoille pitäs langettaa haittavero touhujensa takia. Ja mitä kauemmin siälä lorottelee, sitä kovempi taksa.
lienette joko huippu-urheilijoita tai markkinavoimien uhreja. Veikkaan jälkimmäistä.
pepusta, sillä peppu on syntiä.
Hampaat, pepun ja kainalot pesen päivittäin. hyi teitä veden tuhlaajia! Aikuiset naiset!
Tää vahvistaa vaan mun kuvaa näistä av-palstalla roikkuvista alemman sosiaaliluokan kotiäideistä: Eivät edes peseydy!!!! Mitä teidän miehetkin ajattelee teistä?
Kyllä normaali itseensä kunnioittava ihminen käy suihkussa päivittäin! Mä en ole koskaan kuullut, että aikuinen nainen oikeesti kävis suihkussa 3 päivän välein, todella kuvottavaa. Opettakaa nyt edes lapsenne peseytymään, jos olette itse niin laiskoja, että ette viitsi itsestänne huolehtia.
keskimäärin viisi kertaa viikossa. Niin usein nimittäin harrastan liikuntaa, joten on vähän pakkokin pestä hiki pois. Välipäivinä riittä käsisuihkuttelu ja kainaloiden pesu lavuaarin yllä. Hiukset pesen shampoolla ehkä noin kolme kertaa viikossa, muulloin huuhtelen vedellä ja laitan hoitoainetta. En voisi olla kolmea päivää pesemättä, ellei kyse ole jostain "extreme"-olosuhteista kuten vaelluksesta, jossa nukutaan teltoissa ja kannetaan kaikki käyttövesi rinkassa.
kyllä täytyy olla itsensä arvostaminen huonossa tilassa, jos ei edes itseään jaksa pestä päivittäin. Mä en edes kehtais mennä illalla miehen viereen nukkumaan, jos en olisi puhdas.
Kerran aamulla, koska nukkuessa tulee aina hirveän kuuma (ja ei, en käytä peittoa enkä yöpaitaa, vaan nukun ikkuna auki alulakanan alla - ja kyllä, meillä on tarkoituksella niin leveä sänky, ettei toisen lämpöä tunne nukkuessa) ja toisen kerran illalla lenkin jälkeen.
Kun pidän lenkkitaukoa tai nukun riittävän viileässä eli en hikoile, en näe mitään syytä käydä suihkussa päivittäin. Riittää, että pesee kasvot, kainalot ja alapään - miksi muka pitäisi mennä suihkuun, kun tarvetta ei ole? Ihan vaan vedenkulutuksen ilosta vai?
Matkustaessa saatan hyvin olla monta päivää ilman suihkua (tai no paljupesua) ja jättää kainalo- ja säärikarvat ajamatta, nima problema. Tosin sen verran muhunkin vaikutti sileyspropaganda, että vahasin aina ennen lähtöä (ja sitähän mulle naurettiin: "this person has no hair on her legs!" - ei se karvattomuus ole mikään luonnontila tai yleismaailmalinen pakote). Kun vettä ei ollut, asiaa oli ihan turha murehtia.
Vaelluksella voisin hyvin olla viikon ilman suihkua tai muuta kunnon pesua.
Hiukset pesen kerran tai kahdesti viikossa ihan kotioloissakin, enemmästä ne joko kuivuu tai muuttuu liisterisiksi hoitoaineyliannostuksesta.
niin KUKAAN nainen sitä ei huolisi! Hyi!