Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, jos

Vierailija
21.09.2009 |

6.v lapsi akattelee ja ämmittelee omaa äitiään sekä komentaa ja saattaa huutaa tyyliin turpa kiinni jne... Onko normaalia? voiko heijastua lapseen miten isä puhuu äidille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta ton ikäselle on aika normaalia alkaa näsäviisaileen ja hyppimään silmille.

Ei se siis välttämättä kerro että noin kotona puhutaan tai jos lapsi lyö että kotona lyödään.

Mutta lapselle pitää opettaa ettei noin puhuta toisille. Saattaa olla kunnioituksen puutetta, mutta luulen että vasta kokeilee.

Jos mies oikeasti puhuu noin niin lähtisin pois. Ei kukaan voi olla onnellinen tollasen törkimyksen kanssa. Isä on esimerkki siinä missä äitikin. Ja sukupuoli myös vahva; tytölle äiti on esimerkkinä ja pojalle isä.

Kaikkia tollanen puhe loukkaa! Lapsi ei vielä ymmärrä kaikkea sanomaansa, mutta isää ihmettelen jos noin tekee.

Vierailija
2/6 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis tyttö ja sen myös tiedän, että äitiä ei ole koskaan kunnioitettu siinä perheessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuvat toisilleen alentavaan sävyyn. Ei kaada maailmaa, mutta ei tietenkään kovin fiksulta kuulosta. Kysy toki tytön vanhemmilta, kuinka tyttö puhuu noin niin saat tietää.

Minkä ikäisiä sinun omat lapsesi ovat?

Vierailija
4/6 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 1.7 vuotiaat pojat. Kui?

Vierailija
5/6 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 1.7 vuotiaat pojat. Kui?

Vierailija
6/6 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. vuotias puhuu minulle normaalisti, niin kuin äidille puhutaan ja tämä pienempi ei vielä puhu. Meillä on poikani kanssa hyvät välit. Hänkin on huomautanut asiasta, kun olemme olleet kyläilemässä tämän tytön luona, että eihän noin saa puhua tai huutaa ja vielä tokassut perään tykkäävänsä minusta ja eikä koskaan haukkuisi minua niin. On toki meilläkin riitoja, mutta koskaan hän ei ole akotellut tai ämmitellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi