+346...alkuinen puhelu...Onkohan huijauspuhelu?
Minulle oli tullut tuollaisesta numerosta soitto, ja epähuomiossa soitin vaan rutiininomaisesti takaisin. Joku puhui ilm. englantia ja laitoin heti luurin kiinni. Sitten soi puhelin ja vastasin, sama henkilö puhui jotain, ehkä kysyi jotain henkilöä, en ole varma, laitoin luurin kiinni ja puhelut loppuivat. Ulkomaan numerotiedustelun mukaan kyseessä oli espanjalainen matkapuhelinliittymä.
En kyllä enää koskaan soita mihinkään numeroon takaisin!!! Onko nyt vielä jotain, mitä minun pitää asian suhteen tehdä, muuta kuin odottaa puhelinlaskua?
Entä tuleeko näitä nyt myös espanjasta, kun aiemmin on varoiteltu 39 alkuisista?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2009 klo 12:34"]
takaisin niihin numeroihin ja laskulla näkyy joskus tyylinn 100e ulkomaan puhelu, niin niitä on sitten turha ruikuttaa että operaattori hyvittää. Kun itsehän menit soittamaan.
Uskomattoman moni asiakas yrittää hyvitystä vaatia sen jälkeen kun lasku on tippunu luukusta. Itse vaan mietin että millä perusteella hyvitys pitäisi myöntää, ei ole olemassa typerän asiakkaan-hyvitystä.
nimim. Operaattorin palveluksessa[/quote]
Tiesithän, että olet rikollinen avustaessasi järjestäytynyttä rikollisuutta ja puhuessasi sen hyväksyttävyyden puolesta? Operaattori toimii laskuttajana, ja välittää rahat rikollisille - mikäli toiminta olisi laillista, voisi kuka tahansa kiikuttaa pankkiin oman tilinsä kautta huumekauppiaan rahoja pestäkseen.
Moraalisi on samaa luokkaa, ja toimintasi rikollista.
Osa noista on ihan tavallisia puhelinmyyjiä, jotka kauppaavat jotain sijoituspalveluja. Osa taas on niitä huijareita.
Tänään 2.10.2009 klo 11:31 huijauspuhelu San Marinosta nro: +378 773 10701. Hälytti kauan, vastasin, samantie sain punaistaluuria.
t: älä koskaan soita takaisin!
takaisin niihin numeroihin ja laskulla näkyy joskus tyylinn 100e ulkomaan puhelu, niin niitä on sitten turha ruikuttaa että operaattori hyvittää. Kun itsehän menit soittamaan.
Uskomattoman moni asiakas yrittää hyvitystä vaatia sen jälkeen kun lasku on tippunu luukusta. Itse vaan mietin että millä perusteella hyvitys pitäisi myöntää, ei ole olemassa typerän asiakkaan-hyvitystä.
nimim. Operaattorin palveluksessa
voisi olla +2431231XXX? tuosta numerosta soitettiin viime viikonloppuna. Heti kun vastasin, lyötiin luuri korvaan. Valveutunut lapseni tiesi kertoa, että kuulemma tuollaisa soitooja liikkuu maailmalla. Sitten jos soittaa takaisin, niin tulee kaamea lasku..
tuo +346 kuuluu espanja: matkapuhelimet suuntanumeroon. +34 on pelkkä espanja.
http://saunalahti.fi/991/hinnat_maanosittain9977.php
tänään sain kyseisestä numerosta puhelun ja englantia mies höpötti tai muuta vastaavaa. en soittanut takaisin vaan otin numeron kelloajan ja päivän ylös ja annoin poliisille tiedot.
nimim. Operaattorin palveluksessa
soittaa takaisin, ei millään voi olettaa että muutaman sekunnin puhelu maksaa 100 euroa.
Jos näin todellakin on mahdollista käydä se osoittaa ainakin sen että operaattorien puhelinpalvelut ovat samalla tasolla kuin firman moraali...vitun lähellä nollaa.
Moinen ei siis kerta kaikkiaan saa olla mahdollista.
Sain +346 aikuisesta numerosta soiton olin onneksi ulkona en vastannut
Operaattorit vois vaikka laittaa mustalle listalle asiakkaitaan huijaavia numeroita
netissä voi olla keskustelua siitä, jos se on huijausnumero. Itse tein niin (erialkuinen nro kyseessä).