Mikä dilemma! Diili vai Huippis??
Tulevat samaan aikaan. Voi tätä elämisen sietämätöntä vaikeutta...
Kommentit (16)
en voi käsittää miten joku pärjää ilman tallentavaa boxia!! KÄÄK..mä joutuisin asumaan tv:n edessä jos meillä ei olis!
Ongelmana kumman katson suorana! =) Ja toimiiko se boksi varmasti.... heh.
Oli sen ennen helppoa, kun oli vaan yksi kanava ja sekin mustavalkoinen...
t. ap
..katso huippikset ja myöhemmin nettitv:stä diili ilmatteeks..niin mä teen, vaikka tallentava boxi onkin... ;)
sekä on nähtävissä kolmosen neti-tv:ssä.
Noita netti-tv:itä en muistanutkaan ollenkaan. Huoh voi taas hengittää vapaasti...
t. ap
diili ei.
mut kyl mä aion ANTM kattoo. :)
ANTM-jaksoja youtubesta löytänyt, ainakaan kokonaan, joten mun mielestä sinne on ihan turha lähettää ihmisiä jaksojen perään...
kun nämähän on uusintoja... Diilit on uusia, joten valitse Diili...
..ei ne oo uusintoja, jos niitä ei ole koskaan aiemmin Suomen tv:ssä näytetty ja tuo kausi kyllä tulee Suomessa ensimmäistä kertaa...
..totta on että Suomessa näytetään tämä kausi ekaa kertaa, koska oon ite niin kauhee huippisfani, et ois kummaa jos olisin väärässä tässä asiassa... :D
Onko sulla ollut joskus tilannetta, että tätä ominaisuutta olis tarvittu? :)
Meidän boksilla voi tallentaa kahta ja katsoa kolmatta kanavaa :)
sellanen että voi tallentaa kolmea kanavaa ja katsoa neljättä, tai sitten tallennettua :)
Aivan kauheeta: en ole koskaan katsonu KOSKAAN näin paljon telkkaria... huoh
'suorana'. Tallennan digiboxille, katson kun haluan ja kaikkein parasta on, että mainokset voi kelata pois.
Onko sulla ollut joskus tilannetta, että tätä ominaisuutta olis tarvittu? :)
Meidän boksilla voi tallentaa kahta ja katsoa kolmatta kanavaa :)
Joskus sattuu tulemaan pari hyvää ohjelmaa yhtä aikaa, ja vaikkapa mies tai lapset haluaakin katsoa jotain kolmatta, niin kyllä on ehkä puolen kymmentä kertaa ollut tarvetta. Meidän perheessä on vain yksi tv, ja useampi katsoja.
pitää varmaan kanavasurffailla..