Kellään muulla tupakka-kahvi-tupakka-kahvi kierrettä aamuisin :D
Kun herään, on pakko mennä heti tupakalle, no tupakka pistää tekemään mieli kahvia ja lähden sitä keittämään, kun kupillisen oon juonut puoleen väliin saakka, niin kahvi pistää tekemään mieli tupakkaa ja menenkin sen kuppini kanssa uudestaan tupakalla... kahvipas loppuu tupakalla ollessa ja pakko mennä hakemaan lisää kun tupakan jälkeen tekee mieli kahvia..
oon miettinyt että tuliskohan tuota kierrettä jos suoraan odottaisin sitä aamutupakkaa sen aikaa että kahvi on valmis, kerran kahvia ei voi juoda ilman tupakkaa ja toisinpäin
:D
Kommentit (24)
No ei ole. Mulla menee aikaa juoda kahvi laittaessani meikkiä, joten ei jäisi aikaa tupakalle.
Olen kyllä polttanut joskus juodessa ja poltan edelleen. Tupakointi on aina ollut lempipaheeni, mutta olen pitänyt sen lähinnä sellaisena. Tapana se on vain typerä.
Hyi helvetti joku tupakka. Kuolkaa syöpiinne
Kyllä se sillai on että tupakkaa ei lopeteta millää nicoreteilla yms. Vaan se lähtee omasta päästä että haluaako lopettaa.
Itse heti sängystä noustessa kipitän keittään kahvia. Kun kahvi tippuu kipitän veskiin ja sieltä tullessa ruokin kissan, otan kupin kahvia ja painun kupin kanssa pihalle tupakille. Sen jälkeen selaan fb ja uutiset ja hetkenpäästä otan toisen kupin kahvia ja painun taas pihalle. Sitten rupeenkin oleen jo "herännyt" että kamppeet niskaan ja menoks.