Rikkaan miehen puoliso vastailee hetken!
Kommentit (12)
on mulla varmaan jotain 500e ja miehellä n. 10000e.
"Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon?"
"Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
"Mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaassa."
Vitonenkin riittäis.. Tili on tyhjä, bensa on loppu, ruokaakin pitää huomenna ostaa ja minun päästä kouluun ja miehen töihin..
Miten määrittelet rikkaan? Onko minkä verran tuloja? Entä omaisuutta?
tarkennepa hiukan tuota rikkautta, näkemys siitä kun on kovin subjektiivinen.
Toisekseen koetko rikkaan miehen olevan jonkinlainen meriitti?
Onneksi oma rikkauteni on ihan perittyä ;)
kayttotililla n. $4ooo.00, "hatavaratililla" $75000.00, siihen paasee heti kasiksi. Sitten on sijoitustileja jotka vievat enemman aikaa etta voi nostaa rahaa.
se on mulaakin,ja koen itseni köyhäksi.
eli ne kaikki tilit?
Mieheni nettopalkka 4800 e, mun 3200 e, omistusasunto (maksoi 350,000 e, ei velkaa), kesähuvila Espanjassa (maksoi 240,000 e, ei velkaa), käyttötilillä jotain 233,500 e ja säästötilillä 400.000 e pyöristettynä.
Mieheni nettopalkka 4800 e, mun 3200 e, omistusasunto (maksoi 350,000 e, ei velkaa), kesähuvila Espanjassa (maksoi 240,000 e, ei velkaa), käyttötilillä jotain 233,500 e ja säästötilillä 400.000 e pyöristettynä.
Ei niin kauheesti sitten tota varallisuutta ole. varakas osaa ilmoittaa saldonsa oikein.
Ihmiset on kyllä materian ja kaiken pinnallisen perään uskomattoman paljon, sen huomaa tällä(kin) palstalla.
Mitkä ovat ihmisten elämänarvot, ja tuntuuko elämä tyhjältä, ellei sille ole muuta pohjaa kuin rahan ihailu?
Entäpäs miehelläsi?