Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin naapurin kanssa liian pitkälle.

Vierailija
20.09.2009 |

Pussailin eilen illalla naapurin naimisissa olevaa miestä, jolla on yksi lapsi. Tiedän tehneeni väärin, mutta en silti kadu. Haluaisin vaan lisää ja edetä pidemmälle. Järki pitää tekoa pahempana kuin tunteet. Järki myös sanoo että mitään ei ko. ihmisen kanssa saa tehdä, mutta siitä huolimatta haluaisin enemmän.

Pelottavaa että jos joku tällä pienellä paikkakunnalla sais tietää, niin sitten siitä tieäis kaikki; naapurin vaimo, mun tutut ja sukulaiset, kaverit, pomo. Kaikki.

Mitään pointtia tällä jutulla ei ollut, kunhan halusin kertoa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa parisuhde sitten kaunis asia.

Tuntemattomalle huudetaan räkä lentäen että huora.

Kamalaa omistushalua. Kyllä siinä rakkaus saa sairaan piirteen. Ottakaa rennosti. Ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä. Ei kaikkia saa samaan muottiin millään. Miksikö se yht äkkiä muuttaa parisuhteen jos suutelee. Te itse ootte niitä perheen rikkojia jos sen takia kaikelle käännätte selkänne.

Elämä on lyhyt. Ottakaa rennosti ja nauttikaa siitä. Älkää olko tuollaisia kontrollifriikkejä. Tuollainen epävarmuus ja säälitttävä pelkurimaisuus on hyvin epäseksikästä ja luotaan työntävää.

Vierailija
22/25 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen idea on se, että kumppani on valittu, ja toisten kanssa ei enää vehtailla. Se on hinta toimivasta parisuhteesta. Usko pois, siitäkin voi nauttia, että on hyvä suhde - jopa enemmän kuin vieraiden kanssa suutelemisesta :) Sinkuilla voi vaikeaa tajuta, ettei toisten suhdetta kannata mennä sabotoimaan, mutta on silti viisainta pysytellä erossa varatuista. Ja ap:llahan kyse oli siitä, että hän kenties voisi olla valmis muuhunkin kuin suuteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei pahemmin sitä miestä teilaa, vaikka sillähän tässä jutussa olisi selittämistä. En ihan tarkkaan lukenut, mutta oletan ap:n olevan sinkku?

Minusta se mieshän tässä nyt on se, jolla ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa.

Mietitäänpä tilanne,,, jos mies tulisi av:n palstalle kertomaan miten on pussaillut naimisissa olevaa naapurin akkaa, niin kenellekkäs ne haukut silloin lankeaisivat??? Uskaltaisinpa arvata, että nainen olisi SIINÄKIN tilanteessa h*ora. Eli yhteenvetona: nainen on aina h*ora, ainakin toisten naisten mielestä.

Vierailija
24/25 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on naiselle susi, niin tässäkin tapauksessa näköjään, vaikka koen että mies teki enemmän väärin kuin minä. Sinkku olen, joten mulla ei oo muuta menetettävää kuin maine. Ja sekin menis naisten keskuudessa, miehet osais ottaa tänkin asian rennommin.

-ap

Vierailija
25/25 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaan ei ole täällä lukemassa kommenttejamme, joten turha haukkua häntä. Sitä paitsi hänellä ei ehkä tulisi mieleenkään mennä pidemmälle, kuten sinulla, ap. Muuten, kannattaako se maine menettää muutaman hauskan hetken takia? Kannattaako rikkoa perhe, jossa on lapsi?