Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää taistella

Vierailija
20.09.2009 |

Olemme olleet pitkään yhdessä ja muuan naisihminen kiinnostui miehestäni. Asia selvisi minulle melko pian ja otin asian puheeksi. Mieheni pyysi anteeksi ja selvitimme asiat keskenämme.

Nyt tämä naisihminen puhuu tutuilleen suhteesta ja siinä tapahtuneista asioista.Meistä liikkuu perättömiä sekä perällisiä juoruja kaupungissamme. Minä olen kiltisti kuunnellut ja kestänyt omien läheisten kyselyt ja utelut mitä teille on tapahtunut ottamatta kantaa asiaan ja alkamatta moralisoida ketään.

Viimeisten juorujen jälkeen olen ollut niin vihainen, etten tiedä mitä pitäisi tehdä. Alanko haukkua tätä juorujen levittäjää, se ei kyllä auta ketään vai mitä tekisin.

Auttakaa please

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehelläsi oli suhde tämän naisen kanssa?

Vai oliko nainen vain kiinnostunut, mutta miehesi ei?

Jos miehelläsi oli suhde niin laita miehesi puhumaan tämän naisen kanssa ja pyytämään että hän lopettaisi juoruilun..Ei välttämättä auta, mutta onhan sekin hyvä alku.

Jos ei ollut suhdetta, niin nainen on vain mustasukkainen/loukkaantunut kun miehesi ei kiinnostunutkaan hänestä.. ja se kyllä aikanaan menee ohi..

Vierailija
2/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen tynkä. Siksi niistä juoruita osa onkin totta

Mieheni ei halua puhua tälle naiselle,koska kokee että nainen on asiaton ja taitaa itseasiassa pelätä naisen aviomiestäkin.

Sitä vaan että onko minun pakko kestää tätä sontaa ilman että teen asiat selviksi kaikkien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen tynkä. Siksi niistä juoruita osa onkin totta Mieheni ei halua puhua tälle naiselle,koska kokee että nainen on asiaton ja taitaa itseasiassa pelätä naisen aviomiestäkin. Sitä vaan että onko minun pakko kestää tätä sontaa ilman että teen asiat selviksi kaikkien kanssa.

että onko sulla muita vaihtoehtoja kuin kestää, jollet tee asiaa kaikkien osapuolten kanssa selväksi?

Vierailija
4/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää naisihminen uhkaa heti oikeushaasteella kun alan sille jutella, väittää että minä loukkaan hänen yksityisyyttä puuttumalla hänen ja mieheni väliseen asiaan.

Olisikohan tämä nainen jonkunlaisen hoidon tarpeessa.

Vierailija
5/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uteliaille voit vaan tokasta kysykää mieheltä.

tää naisihminen uhkaa heti oikeushaasteella kun alan sille jutella, väittää että minä loukkaan hänen yksityisyyttä puuttumalla hänen ja mieheni väliseen asiaan. Olisikohan tämä nainen jonkunlaisen hoidon tarpeessa.

Vierailija
6/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeusjutulla voi aina uhkailla, mutta yksikään syyttäjä ei suostu syyttämään oikeudessa, jos asiallisesti sanot naiselle, että lopettaa ja sitten yhtä asiallisesti sanot, omille läheisillesi, että juorut eivät ole totta tai että jotkut ovat mutta asia on selvitetty, etkä halua keskustella siitä enää. Ja sanot myös miehellesi, että hänen on myös lakattava piiloutumasta naistensa selän taakse ja tehtävä ihmisille selväksi että on ja haluaa olla vai sinun kanssasi.

Vierailija
7/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa läheisistä on luokitellut minut hulluksi tämän asian tiimoilta ja ovat lakaneet pitämästä yhteyttä kun en ole halunnut puhua heille asiasta.

Tämä naisihminen osaa puhua ja saa sillä ihmiset puolelleen ja uskomaan kaikenlaista.

Toivon vaan ettei jutut kantaudu lastemme korviin.

Olen aikuisten oikeasti väsynyt tähän ja voimat ei enää riitä tekemään asialle mitään.

Vierailija
8/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tapauksen. Kaikki tuolle ap:lle nauraa. Ei se mahda sille naiselle mitää. Antas suosiolla ukkosa sille.

Vierailija
9/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo show muuten taida loppua. Mitä edes teet tuollaisella miehellä? Ota lapset ja lähde tai potkaise ukolle kengän kuva persuksiin.

Vierailija
10/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tapauksen. Kaikki tuolle ap:lle nauraa. Ei se mahda sille naiselle mitää. Antas suosiolla ukkosa sille.

sillä kun saattaa olla omakin tahto. Ap:n mies on naisensa valinnut.

Vierailija
11/11 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä nyt ollaan. Ei olisi kannattanut alkaa kysellä neuvoja täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme