Lotta minihameessa järkky näky
Mikä siinä on että nykyisin lihavat tytöt pukeutuu miniin.
Kävin kaupungilla ja jonotin pankkiautomaatille niin siinä edessä oli norsun kokoinen nuori nainen jolla todella lyhyt hame. Pituutta oli sellaiset 180 cm ja painoi taatusti yli sata kiloo.
Teki mieli ottaa kuva ja laittaa linkki tänne.
Sit toi Lotta on tosi turpee perseestä ja jaloista.
Kommentit (31)
enemmän miesten katseita kuin sinä ap.
Mutta halusin kertoa sinulle, että vaikka olen fyysisesti paljon paremmassa kunnossa kuin Lotta, kolmen lapsen äitinäkin. minun tavoite ei ole kääntää miehen päitä. Mnihametta en enää ikäni vuoksi käytä. mutta kyllä minihame hoikan päällä näyttää paljon paremmalta, kuin selvästi ylipainoisen.
Ap haukkui Lottaa kamalan näköiseksi. Ja minä väitän, että ap jää kakkoseksi miesten katseille, VAIKKA ap:ta tai Lottaa ei voisi miesten katseet vähempää kiinnostaa. Se oli siis esimerkki.
Oletko sinä nähnyt ap.n? Millainen hän on? Voit arvostella hänen käytöstään, kun hän arvostelee toisen ulkonäköä tm, mutta et voi ap.n ulkonäköä alkaa arvioimaan, kun et siitä mitään tiedä.
normaalia jos 18v tyttö on noin plösö!
Ylipainoa ei saisi ihannoida ja pitää plösöä normaalipainoisena, kun ei se normaalin rajoissa mitenkään ole. Ei ihme, että suomalaisilla on diabetestä ja sydän- ja verisuonitauteja niin runsaasti kun ihannoidaan lihavuutta.
Lotta on pyöreä, söpö tyttö. Ei TOSIAANKAAN mikään läski! Mielestäni toi Tuija olisi paljon huolestuttavampi roolimalli, langanlaiha ja luut paistaa.
Onko tosiaan niin ettei nykyisen äidin elämään mahdu muuta kuin haukkua toisia läskiksi? JA vaikka Lotta olisikin "läski" niin mitä sitten? Mitä se on teiltä pois? Lotan tapauksessa ei edes puhuta mistään liikkumista vaikeuttavasta tai vaarallisesta ylipainosta!
Mikä ihme siinä on että jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä että nuorten ylipaino on ihan ok-juttu. Totuus on kuitenkin se, että lapsena ja nuorena ylipainoiset ihmiset ovat todennäköisesti sitä myös aikuisena.
Lotta on kyllä ihan kaunis tyttö, eikä tosiaan vielä ole ylipainoa kuin ehkä kymmenisen kiloa. Mutta pointti tässä aloituksessa taisikin olla se asuvalinta, joka ei todellakaan imarrellut Lotan vartaloa.
Lotan asu oli monta numeroa liian pieni hänen kropalleen.
Sai nyhtää sitä ylös sekä alaspäin koska vaatteen koko venyttyi äärimmilleen leveyssuunnassa.
Miss Piggy tuli mieleen ei voi mitään.
Ettekö te oikeasti näe että joku on ylipainoinen. Väitän että neito paisui talossa ollessaan kun vain söi ja makas tai teki herkkuja.
Lisäksi kun kertoi ruokatottumuksistaan oli kasvikset yök ja huonot hiilarit ykkösenä.
Tota kun jatkaa niin satanen on pian rikki.
En usko alkuunkaan ilmoittamaansa painoa joka on BB-sivuilla. Pitäisi olla punnitus taloon tultaessa ja siitä faktat.
Oli talon lihavin nainen. Muistakaa että 18 v on täysi-ikäinen ja lasketaan aikuiseksi vaikka käytös olisi viisivuotiaan tasolla.
mutta ne käytöstavat!!! Aivan hirveetä, että 18-vuotias nuori nainen on noin lapsellinen ja täysin pilalle hemmoteltu ja ei omaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja!!
Siinä olis vanhemmilla miettimisen paikka todellakin! Hävettäis ja kovasti, jos olis oma tyttö kyseessä!!
Pikkuylipaino ja possuface ihan pientä siihen verrattuna!
mutta mielestäni Lotta ei silti ole mikään megapunkero vaan korkeintaan pyöreä! SIis vähän suhteellisuutta
Jos on 160 cm ja näyttää tuolta, niin varmasti paino on lähempänä 74 kuin ilmoitettua 64...
Lotta on ihan sopivankokoinen, ja kylläuskon hänen olevan 160cm/64kg. Itse nimittäin olen mulkoisesti oman näkemykseni mukaan melko lähellä Lottaa, olet n. 167cm pitkä mutta painan kuitenkin n. 62kg. Lotalla on pyöreyttä, mitä naisessa pitääkin olla, Ja ylipainoa ehkä korkeintaan kilo. Ja mitä se meille kuuluu onko hän ylipainoinen vai ei, kaipa hän itse sen parhaiten tietää ja toimii sen mukaan. Mutta aika röyhkeetä tosiaan että äitien palstalla aletaan tämmösestä jutteleen. :/
itse painnoi 50kg ton ikäsenä, suunnillen sama pituus.
esittää herttasta, mutta on niiin kateellinen ja ilkeä ja hemmoteltu penska.
kotona heittäytyy varmaan selälleen jos ei saa mitä haluaa