Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta minihameessa järkky näky

Vierailija
20.09.2009 |

Mikä siinä on että nykyisin lihavat tytöt pukeutuu miniin.

Kävin kaupungilla ja jonotin pankkiautomaatille niin siinä edessä oli norsun kokoinen nuori nainen jolla todella lyhyt hame. Pituutta oli sellaiset 180 cm ja painoi taatusti yli sata kiloo.

Teki mieli ottaa kuva ja laittaa linkki tänne.

Sit toi Lotta on tosi turpee perseestä ja jaloista.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun Tuija tuli siihen viereen tajusin vasta kuinka VALTAVA otta tosiaan on. Saman pituiset tytöt ja painoeroa varmaan 20 kiloa... :-(

Vierailija
2/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katseli Tuijaa. Ei ole tainnut minkäänlaista kasvatusta tyttö saada. Vaikka ei toisesta tykkää, mikä pakko on tuijottaa kuin halpaa makkaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pyöreä, mikä saattaa edesauttaa lihomista myöhemmin, mutta nyt on ihan sopivan kokoinen, pieni pyöreys ei haittaa. Ja toi on ihan sairasta, että tollaista tavallista tyttöä haukutaan lihavaksi äitien keskustelupalstalla.

Vierailija
4/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa sen olla,kateelliset vanhat av-mammat.

Lotta oli niin söpö ja minusta olit todella liikuttavaa kuinka Sampi hänestä tykkäsi.

Kälinillä esim. ei ole ketään kaveria siellä, Samikin tykkää pelkästään ulkonäkön takia.

Vierailija
5/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuttavaa kuinka Sampi hänestä tykkäsi. i]

Vierailija
6/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes mikään ruudinkeksijä

Vierailija
7/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi pidin ihan ok.na, mutta kaksi viimeistä haastattelua kertoi kyllä paljon! Mä on niin kiva,vinku vinku noi ei tykkää musta vali vali. Ja asu valinta oli kyllä huono! No, niille pikkupalleroille on mammat(pallerot) sanoneet, että sä oot niin nätti, syö vähän sipsejä!

Vierailija
8/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kauhea ja vasta 18v!

tyhmäkin vielä ,yök!

Vierailija
9/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valas ei todellakaan ole mikään "pientä pyöreyttä". BB-sivuilla Lotta on ilmoittanut mitoikseen 160cm/64kg, mikä on vähintään 10kg alakanttiin...

http://www.bigbrother.fi/asukkaat.shtml/Lotta

on pyöreä, mikä saattaa edesauttaa lihomista myöhemmin, mutta nyt on ihan sopivan kokoinen, pieni pyöreys ei haittaa. Ja toi on ihan sairasta, että tollaista tavallista tyttöä haukutaan lihavaksi äitien keskustelupalstalla.

Vierailija
10/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos haluaa korostaa lattarintojaan ja mega leveää pyllyään ja reisiään ;)

Mutta oikeasti. Hienoa että nuori ihminen pukeutuu miten haluaa.

Enemmän olisin huolissani Lotan erittäin huonosta ja itsekkäästä käytöksestä, kuin hänen löllyköistään.

Vierailija
11/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kontrollisia toivoisin äiti-ihmisiltä.

Tottahan on, että tyttö oli pulska, mutta sen voi ilmaista kauniistikin. Toisekseen aika "minä minä" vaiheessa oli, mutta toisaalta tyttö on vasta 18v.

Vierailija
12/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

'pientä söpöä pyöreyttä'! Toi on ylipainoa, ja sellasta hötöä minkä saa dokaamisesta ja roskaruoan syömisestä. Sääli että söpö tyttö päästää itsensä jo 18 veenä tohon kuntoon.

Vierailija
13/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nelikymppinen olisi vielä ihan suht normaali tuollaisena, mutta jos jo kaksikymppisenä on tuollainen, niin millainen on parinkymmenen vuoden päästä... Järkyttävää, miten pyöreitä nykyään parikymppisetkin on, se on oikeasti huolestuttavaa. Silloin kun itse olin tuonikäinen (-88) ei pyöreitä juurikaan ollut, kyllä suurin osa oli ihan hoikkia. Miksi nykytytöt lihoo jo niin nuorena?

Vierailija
14/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän miesten katseita kuin sinä ap.

Vierailija
15/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

joku nelikymppinen olisi vielä ihan suht normaali tuollaisena, mutta jos jo kaksikymppisenä on tuollainen, niin millainen on parinkymmenen vuoden päästä... Järkyttävää, miten pyöreitä nykyään parikymppisetkin on, se on oikeasti huolestuttavaa. Silloin kun itse olin tuonikäinen (-88) ei pyöreitä juurikaan ollut, kyllä suurin osa oli ihan hoikkia. Miksi nykytytöt lihoo jo niin nuorena?

"

Nykytytöt lihoo ihan sen takia että monet käyttää todella reippaasti alkoholia, roskaruokaa ja karkkiakin on tarjolla jokapaikassa.

Vierailija
16/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi nykiäkin sitä ylöspäin muutman kerran lähtöhaastattelun aikana.

Vielä tuolla mekolla Helsingin yöeläm,ään, niin putoo varmasti.

Mistähän ne saavatkin sinne taloon nuo kaikki ihmevetimet?

Vierailija
17/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykytytöt lihoo jo niin nuorena?

eli ruokavalio koostuu pizzasta, pastasta, limsasta ja karkista. Vihannekset on yök.

Minusta kyse ei ole mistään lasten nimittelystä tässä. Lotta on ihan aikuisena ihmisenä ilmoittautunut bb taloon ja altistanut itsensä sitä myötä kritiikille. Ja fakta on että hän on ylipainoinen, huonokäytöksinen, erittäin lapsellinen ja pukeutuu vielä huonoja puoliaan korostaen...

Vierailija
18/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän miesten katseita kuin sinä ap.

Mutta halusin kertoa sinulle, että vaikka olen fyysisesti paljon paremmassa kunnossa kuin Lotta, kolmen lapsen äitinäkin. minun tavoite ei ole kääntää miehen päitä. Mnihametta en enää ikäni vuoksi käytä. mutta kyllä minihame hoikan päällä näyttää paljon paremmalta, kuin selvästi ylipainoisen.

Vierailija
19/31 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

" Nykytytöt lihoo ihan sen takia että monet käyttää todella reippaasti alkoholia, roskaruokaa ja karkkiakin on tarjolla jokapaikassa.

mutta roskaruokaa ei kyllä niin paljon. Eihän jotkut mäkkärit olleet vielä kovin pitkään ollut edes suomen markkinoilla. Ehkä se on se, että pienestä pitäen kun syö roskaruokaa niin elimistö vaan kerää sitä rasvaa erilailla.

Vierailija
20/31 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiiiiin ruma ihminen kuin vaan olla voi!

Lotta EI ole lihava. EI mitenkään päin katsottuna. Ja muista, että Lotta ON 18v tyttö!

Provonakin aloituksesi on ruma ja ala-arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi