Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arabimiehen vaimo vastailee hetken :)

Vierailija
20.09.2009 |

kun täällä on niin kuollutta...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä? Puhutko arabiaa itse?

Vierailija
2/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka varmasti sinuakin yrittävät katsella kulmien alta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan vähän arabiaa, mutta eipä sillä vähällä voi kehua ;).

Persumammat...no jaa, ei nyt erityisemmin ärsytä. Tietenkin jos joku avoimesti katsoisi kuin halpaa makkaraa tai tulisi päätä aukomaan, niin kyllä ärsyttäisi.

ap

Vierailija
4/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia kyykyttävä ja lapsia raiskaava paska, kuin nämä punaniskat täällä väittävät? ;)

Vierailija
5/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole muslimi, mutta hengessä mukana ;).

ap

Vierailija
6/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyväksy lapsiavioliittoja eikä todellakaan raiskaa lapsia tai ketään muitakaan. Paskaksikaan en tunnusta ;)

ap

Vierailija
7/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten sinä suhtausut tuohon mäkkärin halal juttuun?

Vierailija
8/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos allahin nimeen siunattu ruoka ei kelpaa niin sitten voi olla syömättä. Niin yksinkertaista se on. Mäkkärin ruoka nyt on muutenkin melko arveluttavaa eettisessä mielessä, joten siinä tuskin yksi siunaus kamalasti painaa.

Mutta ymmärrän jokaisen vakaumuksen kyllä. Jos ei sitä halua syödä niin toki saa olla syömättä.

ap

Vierailija
9/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi islamin Allah ja kristittyjen Jumala sama asia?

Jos teillä on lapsia, kumpaa uskontoa he ovat?

Viettääkö miehesi nyt Id-juhlaa?

Kuuluuko muslimien vihata juutalaisia?

Mitä mielstä olet ympärileikkauksesta?

Vierailija
10/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siis kirkkoon. Mutta ajatuksiltani olen kyllä pikemminkin agnostikko.

Mielestäni on aivan selvää että juutalaiset, kristityt ja muslimit uskovat samaan Jumalaan. Kristityt vain uskovat että Jumala tuli ihmisten keskelle Jeesuksena, eli että Jeesus on yksi Jumalan ilmenemismuodoista. Muslimit taas uskovat että Jeesus oli ihminen, mutta Jumalan valitsema sanan saattaja.

Eid juhlaa vietetään nyt, mutta mieheni ei sitä kummemmin vietä, sillä meillä ei ole lapsia. Kävi ja käy kyllä moskeijassa ja huomenna varmaan syödään hyvin.

Muslimien ei TIETENKÄÄN kuulu vihata juutalaisia! Tuollaista ajattelutapaa en hyväksy ollenkaan. Vastustan Israelin harjoittamaa politiikkaa kyllä, mutta kyseessä on valtio.

Vierailija
11/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen ympärileikkausta en tietenkään hyväksy, ei myöskään mieheni. Poikien ympärileikkaukseen en suhtaudu yhtä jyrkästi, sillä sen puolesta on myös ihan hyviä argumentteja. Mutta ei se mikään ihan itsestäänselvyys minulle ole.

ap

Vierailija
12/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

wa eid mubarak!

Paastositko sinä?

Vierailija
13/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eid mubarak! Minäkin paastosin, tosin en ihan oikeaoppineesti...

ap

Vierailija
14/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko olette olleet yhdessä?

olitko neitsyt ennen hääyötä ja jos et, niin miten miehesi (ja hänen sukulaiset!) suhtautuivat?

onko teillä ystävinä enemmän suomalaisia vai islamilaisia perheitä?

Vierailija
15/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olemme olleet 7 vuotta. En ollut neitsyt ennen hääyötä, miehelle asia oli ok. Sukulaisten kanssa jutellaan kyllä ihan muista asioista ;).

Tunnemme muutaman muslimiperheen, mutta tapaamme harvakseltaan. Molemmilla on pääosin omat kaverit, ja ystäväpiiriin kuuluu pääosin suomalaisia, mutta myös muiden kansalisuuksien edustajia.

ap

Vierailija
16/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimien ei TIETENKÄÄN kuulu vihata juutalaisia! Tuollaista ajattelutapaa en hyväksy ollenkaan. Vastustan Israelin harjoittamaa politiikkaa kyllä, mutta kyseessä on valtio.

että onko Israel-Palestiina -konflikti se ainoa syy, miksi muslimit ja juutalaiset riitelevät? Olen usein kuullut väitteen, että Koraanissa käskettäisiin muslimeja vihaamaan juutalaisia. Onko se totta vai propagandaa?

Vierailija
17/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se mitä olen lukenut on kyllä päinvastaista. Varmasti joidtain lauseista voikin vetää tuollaisia johtopäätöksiä, mutta kyllä Koraanissa kehotetaan kohtelemaan kaikkia ihmisiä hyvin. Juutalaiset ja kristityt uskovat vielä samaan Jumalaan, joten siinäkin mielessä ovat "erityisasemassa".

ap

Vierailija
18/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ruma? ja paremmin koulutettu kuin miehesi?

Vierailija
19/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ap. =)

Vierailija
20/28 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on mielestäni komea, omaan ulkonäkööni olen myös ihan tyytyväinen. Kyse ei siis ollut siitä ettenkö olisi saanut tai halunnut suomalaista, olen kyllä seurustellut aiemmin suomalaistenkin kanssa. Mieheni kanssa kemiat vain mätsäsivät niin hyvin, että menimme naimisiin :).

Molemmat olemme yhtä koulutettuja, molemmat käymme töissä. Mieheni kyllä tienaa minua enemmän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi