Miten kertoa miehelle nätisti
että toivoisin sen käyvän salilla niinkuin ennenvanhaan ja saavan seksikkäät lihakset takaisin?!?! Olen alkanu nähdä unia jumppaohjaajastani ja se meinaa sekottaa mut. Haluisin haluta taas omaa miestäni.
Kommentit (3)
Mieheni oli timmi kun aloimme seurustelemaan ja nyt vielä timmimpi. Välillä on tapahtunut notkahduksia ja paisumisia... Silloin olen kyllä sanonut ihan suoraankin, että näyttää vatsasi kasvaneen tms. En kuitenkaan halua toista morkata tai nalkuttaa, koska sellainen ei yleensä johda mihinkään. Parhaiten toimii kun muistelee kaihoisasti vaikkapa ensimmäistä seksikertaa ja "kuinka minua kiihottikaan sinun hauiksesi" yms yms. Siis ihan tosiasioita kauniisti sanottuna, mutta menneessä aikamuodossa:)
Muija ilmoitti minulle viime keväänä, että on tuo maha päässyt vähän talven aikana kasvamaan. En siitä välittänyt. Sitten se usemmaan kerran ikään kuin vitsinä sitä mahaani hiveli ja nosti asian esiin. Todellisuudessa painoa oli tullutkin n. 2 kg lisää 98>100. Varmaan vähän näkyi, mutta vain vähän, koska pituutta kuitenkin on myös kertynyt. En korvini juuri lotkauttanut, mitä nyt naureskelin hänen "vitsilleen". Yhden kerran hän teki sen kuitenkin liikaa. Kun se mahan taputtelu alkoi vituttamaan, niin vessasta vaan ja muijan omista ompelutarvikkeista mittanauhan. Kannoin ne muijan eteen ja totesin, että nyt mitataan. Ei nimittäin tuo sinun perseesikään ole viime vuosina ainakaan pienenemään päin ollut. Suuttuhan se, mutta loppu mahani taputtelu siihen kertaan.
Tarinan opetus: kannattaa katsoa peiliin/vaakaan ennen kuin alkaa toisen ulkomuodosta huomauttelemaan.
Vaikea sanoa, kun en tunne miestäsi. Mutta älä nyt ainakaan vertaa häntä jumppaohjaajaasi... Entäpä jos ET harrastaisi naisstereotypiaan (mielestäni) kuuluvaa lirkuttelua ja vihjailua, vaan sanoisit reilusti: "Olisipa houkuttelevaa, jos sinulla yhä olisi ne komeat lihakset!"
Esitänpä vielä vastakysymyksen: mitäpä luulet, palauttaisikko miehesi lihakset halusi ennalleen, vai jatkaisitko ohjaajastasi uneksimista?