Emättimestä tuli kourallinen kammottavaa kökköä!!!!
Ihan oksettavaa! Pinppiä on kutittanut jo pari päivää ja ihmettelin että mikäs nyt on. Yhdynnässä olen ollut viimeksi kaksi viikkoa sitten. Emättimestä tuli sellaisia kokkareita, valkoisia ja ihan pieniä. Iltapesulla ajattelin pestä sieltä vähän perusteellisemmin ja suoraan sanottuna kaivoin etusormella sisäpuolelta. Tulos: emättimestä tuli liioittelematta kourallinen kökköistä, kovaa, valkoista, hajutonta möhnää!!! Eihän se voi olla spermaa, eihän se muhi sisuksissa kahta viikkoa? Se oli ihan jähmeää ja emättimen poukamat oli täynnä sitä, sain kaivella piiiitkään kunnes ei tullut enää mitään! Hirvittävää. Mikäs nyt on? Tänään aamulla kaivelin taas eikä tullut mitään.
Kommentit (236)
Onko sellaista erikseen, ja miten eroaa tavallisesta hiivasta. Tuleeko jouluhiivalla parempaa joulupullaa?
Ota kuva, laita fb:hen ja voila, joulupuuron voi vetää yli listalta!
Otat jonkun miehen nuolemaan sen pois? Kököstä tulee varmaan juoksevampaa pimpin kostuessa ja se valuu vaivatta miehen kielelle ja siitä nieluun ja pois haittaamasta.
niin ihan kotikonsteja hiivan hoitoon:
laitat sankoon lämmintä vettä ja sinne ruokasoodaa. Se muuten auttaa! :)
No nyt se sanko on tuolla kylppärin lattialla. Miten sen pitäisi auttaa? Ajatuksen voimalla? Edelleen kutisee.
Mun pimpassa taitaa olla enemmänkin tavaraa (tavarassa tavaraa...). Kävin illalla pissalla ja pimppi vihelsi kauniisti pissan tullessa. Säikähdin, että mitä hittoa kunnes tajusin, että toosahan se vetää kuin kaihoisa irlantilaispilli.
niin ihan kotikonsteja hiivan hoitoon: laitat sankoon lämmintä vettä ja sinne ruokasoodaa. Se muuten auttaa! :)
No nyt se sanko on tuolla kylppärin lattialla. Miten sen pitäisi auttaa? Ajatuksen voimalla? Edelleen kutisee. Mun pimpassa taitaa olla enemmänkin tavaraa (tavarassa tavaraa...). Kävin illalla pissalla ja pimppi vihelsi kauniisti pissan tullessa. Säikähdin, että mitä hittoa kunnes tajusin, että toosahan se vetää kuin kaihoisa irlantilaispilli.
irlantilaispilli... ei jumaliste :D
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:09"]
Huhuu, ap, oot saanut monta hyvää neuvoa! Mikset vastaa?
[/quote]
Ap, kerro edes teitkö vappusimat omasta hiivasta?
Onks teillä tylsää?