Vähän tosielämän kauniita ja rohkeita
Sanokaas oonko ihan kakkiainen. Meillä on kaveripariskunta joka "ärsyttää" mua ihan hirveesti. Ollaan tuttuja toisten kavereiden kautta, eikä todellakaan mitään bestiksiä. Nää on aina olevinaan muita parempia ja hirveitä snobeja. Hehkuttavat onnellista ja parisuhdettaan ja sitä kuinka mahtavaa heillä on kun heillä ei ole lapsia. Kertovat (ainakin julkisesti) että eivät lapsia haluakaan. No, minäpä tiedän että tämän perheen miehellä on lapsi josta vaimo ei tiedä mitään. Tyttö on täysi-ikäinen ja tehty ennen heidän suhdettaan. Mies tietää olevansa isä, mutta mitään virallista tunnustusta ei ole tehty. Jätti silloin 19-vuotiaan tyttöystävänsä huolehtimaan lapsesta yksin. Arvatkaapa tekisikö mieli heittää jossain illanistujaisissa ihan tyhmänä että "pidätkös sä paljon yhteyttä sun tyttäreen?" Tekis niin mieli hiukan näpäyttää...
Kommentit (11)
...niin teepä se. Itsekin tunnistan tilanteen, joskus tekisi niin mieli vähän näpäyttää erästä henkilöä.
Mutta varaudu siihen, että saat vihat päällesi vaikka kuinka olisitkin olevinasi viaton ja tietämätön siitä, että asia on salaisuus. Mut jos ei se pelota niin anna mennä vaan. Loppupeleissä varmasti tälle parille hyvä asia, että asia tulisi julki.
Ei meinaan ole mikään pikku "näpäytys" tuollainen tieto. Vai haluatko että heidän liitto hajoaa?
Siks en ookkaan mitään asiasta sanonut, vois meinaan oikeesti olla liitto koetuksella ja sitä en halua tunnolleni. Tosiasia vaan on se kuten eka vastaaja kirjoitti, voi tulla asia vastaan jokatapauksessa. Ei mulla kyllä taida olla pokkaa sitä "kepeästi" ilmoille heittää. Paitsi jos pikkusessa kännissä oikeen ärsyynnyn sen puupäämihen itsekehuskeluun....
He ovat voineet keskustella asian hyvinkin läpi ja se olisit sitten sinä joka on nolona kun alat illanistujaisissa avautumaan.
Niin, onhan se mahdollista että vaimo tietää. Mutta jos kysyn asiaa niin, että oletankin vaimon tietävän. Niin että "käykös se tiina teillä koskaan viikonloppuisin nyt kun se opiskeleekin siellä Turussa?"
No ihan tyhmää ja lapsellista pohtimista tää on, herkuttelen vaan ajatuksella että saisin niille kerrankin luun kurkkun.
niin olisi kyllä tosi ihanaa vähän näpäyttää. Anna palaa vaan!
(Ja tuu kertomaan tänne, miten kävi)
Mutta koska isyyttä ei ole edes tunnustettu ja asia on vain "julkinen salaisuus", eivät ota sitä esiin kevyissä illanistujaiskeskusteluissa.
Heillä varmaan on onnellinen parisuhde ja lapsiakaan eivät halua. Mitä se asiaan vaikuttaa että miehellä on täysi-ikäinen tyttö? Oletko ap kade heille että saavat viettä kaksin aikaansa?
Oon itekin miettinyt että miks tää pari ärsyttää mua niin paljon. Oon miettinyt just tota että oonko kade. Hetkittäin kai oonkin, mutta kun katselen lapsiani en koskaan vaihtaisi elämääni heidän "pintaliitoonsa". Mun elämä olisi tyhjää ilman lapsia. Mä oon saanut nuorena kulkea ja asuakin ulkomailla. Nyt nautin rauhallisista perheilloista. En taida olla kade.
Yritän hillitä itseni, mutta jos alkaa vielä kerrankin vähätteleen mun valintaani (siis vaihtaa ura ulkomailla suomalaiseen perhe-elämään) niin sillon kyllä laukasen jotain.
Tahtoisit näpäyttää toista. Mikset näpäytä sitten nyrkillä kun tahdot toista satuttaa?
Tutki sisintäsi ja pohdi miksi tahdot näpäyttää muita? Entä jos toinen onkin vahvempi ja näpäyttää takasin?
Sanokaas oonko ihan kakkiainen. Meillä on kaveripariskunta joka "ärsyttää" mua ihan hirveesti. Ollaan tuttuja toisten kavereiden kautta, eikä todellakaan mitään bestiksiä. Nää on aina olevinaan muita parempia ja hirveitä snobeja. Hehkuttavat onnellista ja parisuhdettaan ja sitä kuinka mahtavaa heillä on kun heillä ei ole lapsia. Kertovat (ainakin julkisesti) että eivät lapsia haluakaan. No, minäpä tiedän että tämän perheen miehellä on lapsi josta vaimo ei tiedä mitään. Tyttö on täysi-ikäinen ja tehty ennen heidän suhdettaan. Mies tietää olevansa isä, mutta mitään virallista tunnustusta ei ole tehty. Jätti silloin 19-vuotiaan tyttöystävänsä huolehtimaan lapsesta yksin. Arvatkaapa tekisikö mieli heittää jossain illanistujaisissa ihan tyhmänä että "pidätkös sä paljon yhteyttä sun tyttäreen?" Tekis niin mieli hiukan näpäyttää...
aika jättää, saattaa hänen lastensa perintöä tulla kärkkymään myös lehtolapsi. Isyys voidaan vahvistaa myös miehen kuoleman jälkeen. Ei tulis niin pahana järkytyksenä jos etukäteen tietäisi. Ja miten se on vaimolta pois jos miehen tytär kerran on tehty ennen heidän suhdettaan?