Mitä ajattelet ihmisistä, jotka ulkomailla menevät Suomi-baariin syömään lihapullia ja perunamuusia?
Kommentit (7)
Ja eihän se ole pelkästään suomalainen ilmiö. Turistipaikat on täynnä brittipubeja joissa britit vetelee papuja paahtoleivällä.
eivätkä kokea mitään uutta. Mä en käsitä miksi maksaa matkasta kun sitten ei uskalleta mennä syömään paikallista ruokaa... Istutaan hotellin uima-altaalla 2 viikkoo... so boring
Istutaan hotellin uima-altaalla 2 viikkoo... so boring
Olishan se kiva käydä, mutta jotenkin se 5-vuotiaan lopumaton marina: haluun takas sinne altaalle, täällä on tylsää... alkaa tympiä sen verran, että suosiolla nautitaan lomasta siellä altaalla ilman marinoita.
olin tyttäreni kanssa Espanjassa 4vkoa, eipä käynyt tylsäksi elämä, sitten olimme 3vkoa Marokossa.. ei sielläkään istuttu uima-altaalla.
Riippuu kuule ihan lapsesta!
Pitäjä oli tosi mukava suomalais-kreikkalainen ja ruoka tosi hyvää. Siellä oli myös paikan ainoa lasten leikkinurkkaus.
ajattelisin että he taitavat olla melko ennakkoluuloisia ja ehkä vähän kaavoihin kangistuneita, kun eivät viitsi kokeilla jotain muuta ruokaa vaikka olisi hyvä tilaisuus syödä erilailla kuin kotona. Tai sitten he ovat jo maistelleet ruokia eri maissa ja mikään ei miellyttänyt, ja palaavat aina vaan Suomibaareihin... Ehkä vähän turtunut makuaisti?
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Tosin eka kerralla se taisi olla pyttipannua, mitä syötiin. Kielitaidosta tuo ei johtunut.
Mulla tuli kamala turistiripuli, johon mikään ei auttanut ja lopulta kokeiltiin sitten syödä paikallisessa Suomi-ravintolassa. Siellä syötiin sitten koko loppuloma. Ripuli nimittäin hävisi.
Oltiin tuolloin Turkissa, Alanyassa. Oli eka (ja vika) kerta, kun sain reissussa ripulin. Ja oli muuten eka (ja vika) Turkin reissukin.