Kuvaile miestä, jonka kanssa kadut tai häpeät harrastaneesi seksiä!
Kommentit (72)
Oletko oikeasti mies? Vastaa rehellisesti. Se yksi vastailija tässä ketjussa, joka kirjoitti, että jos antaa ymmärtää...
Ja olen tosiaan tavannut, tai oikeastaan kokenut, naisen, joka riisui itsensä ja oli märkä, ja sitten ei yhtäkkiä saanutkaan koskea. Olisi ansainnut sellaiset kyydit ettei pystyisi istumaan vieläkään.
Suhtaudutko samalla tavalla teini-ikäisiin ja aikuisiin naisiin?
Ja sitä nuorempien ei pitäisi päästä kymmentä metriä lähemmäksi mitään amisjamppoja tai vastaavia. Ja se on kasvatuksesta kiinni, että pikkutyttö ei hengaa amisjamppojen pantavana.
aikuinen mies, jolla oli koulut takana. Itse en ollut 16-vuotiaana aikuinen, enkä vielä 17-vuotiaanakaan. Olin elänyt kovin suojattua elämää ja pääsin iltamenoihinkin vasta lukioikäisenä. En ollut mikään maailmaa nähnyt nainen. "Ei on ei" oli se, johon silloin uskoin. -8
Ja sitä nuorempien ei pitäisi päästä kymmentä metriä lähemmäksi mitään amisjamppoja tai vastaavia. Ja se on kasvatuksesta kiinni, että pikkutyttö ei hengaa amisjamppojen pantavana.
mikäli nukkuu yön miehen vieressä, niinkö? Ja sitä nuorempikin, jos on huonosti kasvatettu?
Seksi on sellainen asia, jossa kummallakin osapuolella, sekä naisella että miehellä, on missä kohti tahansa oikeus sanoa "ei", ja toisen osapuolen pitää kieltoa kunnioittaa. Fyysinen koskemattomuus kuuluu jokaiselle ihmiselle, oli tilanne mikä tahansa.
Yök -näin jälkeenpäin. Oli luonteeltaan kerrassaan ihana ihminen mutta millään muulla tapaa ei sitten natsannut. En tajua miksi sänkyyn menin mutta aamulla lähdin litomaan ennen kuin tyyppi heräs enkä enää ikinä ottanut yhteyttä.
Mitä antamista on se, jos toinen pitää ranteista kiinni ja panee?
Jäi yhteen kertaan ja loppuun saakka emme menneet. Kadun syvästi, että petin hyvää miestäni suhdekriisimme aikana. Mies jonka kanssa petin, oli hyvä keskustelemaan, älykäs, originelli... hieno tyyppi ja olin häneen ihastunut. Tosin osoittautui pienikaluiseksi ja välillä myös ilkeäksi.
Ja olen tosiaan tavannut, tai oikeastaan kokenut, naisen, joka riisui itsensä ja oli märkä, ja sitten ei yhtäkkiä saanutkaan koskea. Olisi ansainnut sellaiset kyydit ettei pystyisi istumaan vieläkään.
[/quote]
Mitä sinä sitten loppujen lopuksi teit sen naisen kanssa?
aivan kohdalleen kun tuollaisen hirviön loivat!
Toivottavasti synnyt seuraavassa elämässä naiseksi Afganistaniin. Niin, että sua pantais ihan kunnolla!
,
ihan raiteilleen!
Olisit vain todellakin tarvinnut psykososiaalista tukea silloin ja nytkin!
On paljon miehiä ja valitettavasti naisiakin, joiden mielestä on oikein ottaa väkisin. Jos kerran nainen on mukaan lähtenyt. Eli vastuu on aina ja ikuisesti naisella, ei koskaan miehellä.
N36
Niin, tokihan se oli oikein, että mies kyllä antoi mun nukkua aamuun asti, mutta herätti mut nappaamalla molemmat ranteeni toiseen käteensä ja vetämällä toisella kädellä pikkuhousuni alas, työntymällä muhun ilman kondomia ja roiskimalla spermansa lopuksi päälleni. Minä tyhmä ihastunut pikkutyttö halusin vai halata ja tutustua. Mutta oikeinhan se oli. Pitää olla kiitollinen, että saa niin kovaa käsittelyä niin hyvännäköiseltä mieheltä. Miksiköhän siitä tuli sitten niin paha mieli? -8
ysiluokkalaisia. He ovat nuoria tyttöjä. Naisia eivät myöskään ole vielä lukiolaisetkaan, 17-18-vuotiaat. Opettajana pääsen näkemään tuon ikäisiä vähän lähempää, ja sielunelämältään ja sosiaalilta taidoiltaan he ovat varsin keskenkasvuisia, vaikka ulkoisesti ovatkin kehittyneitä. Miten kukaan aikuinen mies voi kuvitella, että hänellä on oikeus kajota teinityttöön (tai kehen tahansa), mikäli sellainen sattuu vierestä löytymään? Äitinäkin minua kylmää tuollainen ajattelu.
Suojaikärajaa pitäis nostaa ja lainsäädäntöä tiukentaa, että nämä "antoi ymmärtää" tyypit saataisiin kunnolla vastuuseen!
ysiluokkalaisia. He ovat nuoria tyttöjä. Naisia eivät myöskään ole vielä lukiolaisetkaan, 17-18-vuotiaat. Opettajana pääsen näkemään tuon ikäisiä vähän lähempää, ja sielunelämältään ja sosiaalilta taidoiltaan he ovat varsin keskenkasvuisia, vaikka ulkoisesti ovatkin kehittyneitä. Miten kukaan aikuinen mies voi kuvitella, että hänellä on oikeus kajota teinityttöön (tai kehen tahansa), mikäli sellainen sattuu vierestä löytymään? Äitinäkin minua kylmää tuollainen ajattelu.
useampi lukisi ja miettisi, onko tuo mieskirjoittaja oma puoliso. Voisi herätä kodeissa hyviä keskusteluita.
miehen kirjoittamat viestit, näin hänet silmissäni sen kuvaamani miehen näköisenä. Muistan tapahtuneen hyvin, vaikka siitä on jo vuosia. Sama tyyppi se ei tietysti ole, mutta samaa kategoriaa ja jotain omallatunnollaan selvästi. En väitä, että olisin ollut täysin syytön tapahtuneeseen, mutta loppujen lopuksi minulla ei ollut mahdollisuutta valita, sillä miehellä oli. -8
Toivottavasti saat sitä avioliitossasi muutoin joudut katumisen lisäksi myös kaipaamaan = )
No sex today or tomorrow-----
Se yksi vastailija tässä ketjussa, joka kirjoitti, että jos antaa ymmärtää...