Kamala ääliö tuo Esa J, onneks sen eukko jätti sen jo ennen kun kerkesivät naimisiin.
Kommentit (16)
On kuin tulivuori... Sillä alkaa pinna nyt pikku hiljaa kiristymään kohta räjähtää.
On kuin tulivuori... Sillä alkaa pinna nyt pikku hiljaa kiristymään kohta räjähtää.
Jos nyt kerran vee-sanan päästää suustaan niin onko tuo nyt niin vaarallista. Sanoi itsekin, että menee mielummin nukkumaan kuin jää riitelemään.
Alkaa näyttään jo sille et räjähtää hetkenä minä hyvänsä.
En ikinä olis uskonut siitä :-O
keskellä, että normaalilla ihmisellä alkaa pinna kiristymään.
Ihan uskomatonta seurakuntaa kyllä suurinosa kilpailijoista. Lotta käyttäytyy kuin 10-vuotias, Nino kuin 13-vuotias. Ragnar on ihan jossain omissa "muotisfääreissään" piittäämatta muiden tarpeista.
Ihmeellistä minäminä-porukkaa.
Mun mielestä harvinaisen fiksusti pärjää ketutuksensa kanssa.
Sekö on ainoa jota ketuttaa? Sami, Aso, Sampo, Ragnar ja Esa A pärjäävät fiksusti.
Esa J on pelottava.
eihän se ole yhtään komea, ihan niin tavallinen suomalainen mies kuin olla voi
Vonkaako se yksi niin paljon että tolla alkaa hermo meneen vai miksi?
alkaako sillä pinna kiretä ja sen kyllä huomaa?
Mun mielestä hyvä jos pystyy hillitsemään itseään, vaikka pinna kiristyy, mutta silti voi osoittaa muille, että tunteita on..
sillä varmaan palaa käämit ja pian. Hyi mikä ällö, ulos talosta!
päiväkirjahuoneessakin tuijottaa kameraa niin tuimasti että ihan pelottaa. Hymy ei ole naamalla paljon häivähtänyt sen Minnan kanssa käydyn kuherrusajan jälkeen.
Suomessa on vissiin ja onneksi vaan pari kermaperseporukkaa (koska näyttävät tuntevan edeltäviä bb-asukkeja ja tuntevat läjän yhteisiä tuttuja) mistä näitä julkisuushakuisia minäminä-maailmassa eläviä teiniaikuisia tulee.
keskellä, että normaalilla ihmisellä alkaa pinna kiristymään. Ihan uskomatonta seurakuntaa kyllä suurinosa kilpailijoista. Lotta käyttäytyy kuin 10-vuotias, Nino kuin 13-vuotias. Ragnar on ihan jossain omissa "muotisfääreissään" piittäämatta muiden tarpeista. Ihmeellistä minäminä-porukkaa.
tuntemattomasta ihimisestä julisesti ett ällö.
Taitaa olla sun entinen sulho?
sillä varmaan palaa käämit ja pian. Hyi mikä ällö, ulos talosta!
sillä ketuttaa? Kun kerran niin pinna kireällä?
voisiko joku kertoa että mikä sillä ketuttaa? Kun kerran niin pinna kireällä?
Koska Nino laittoi oven kiinni?
Koska Nino on "vitun homo"?
Koska paratiisilaiset huutaa yöllä?
Koska... en minä vaan tiedä, samat olot Esalla on kuin muillakin slummilaisilla.
Se oli ihan raivostuneen näköinen silloinkin kun Sampo julistettiin päälliköksi. Otti kai päähän, ettei voittanut itse.
Johan se paratiisin puolella uhosi, ettei kukaan slummilainen saa voittaa silloista päällikkökisaa.
Hyvä, että näyttää tunteensa. Sitähän sitä tuolla aina peräänkuulutetaan, että on AITO.