Tykkäisikö miehesi tästä naisesta?
Kommentit (18)
naisen kanssa, vaikka nainen ei olisikaan miehen "tyyppiä", ja valehdella naiselle pitävänsä tätä tosi kauniina.
Silti vaikea kuvitella, koska olen itse aikalailla erityylinen.
yks ex-tyttoystavansa oli isotissinen ja ei siitakaan tykannyt kun tissit valahti aina minne sattuu ja hollysivat ympariinsa
Pelkkä seksi ei pitkälle kantaisi.
-mies
Tykkään ulkomuodosta
Sama täällä
-toinen mies
Ulkonäöstä ei tykkäisi. Mieheni pitää pienirintaisista, siroista, pienistä naisista. BB-Kätlin edustaisi mieheni ulkonäköihannetta.
ei tykkää. Ei ole mitenkään hemaiseva hänen mielestään.
ei tykkää. Ei ole mitenkään hemaiseva hänen mielestään.
Mies ei uskaltanut sanoa rehellistä mielipidettään :D
Pelkkä seksi ei pitkälle kantaisi.
-mies
Mikä noin isoissa utareissa viehättää?
Haluaisin työntää naaman niiden väliin
-toinen mies
kun mietitään että minkälaisista naisista omat miehet tykkää?? Ei taida hirveen hyvällä pohjalla olla :(
ollut jalkoja? Vai oliko kuva vaan otettu niin että se näytti vähän oudolta..
Mikä noin isoissa utareissa viehättää?
Minkälaisissa parisuhteissa porukka oikein elää,kun mietitään että minkälaisista naisista omat miehet tykkää?? Ei taida hirveen hyvällä pohjalla olla :(
Kyllä minä tiedän minkä näköisistä (suunnilleen) mieheni pitää. Ja hän tietää minkä näköisistä minä pidän. Onneksi osumme toistemme tykkäämisiin. Tiedän että en kuitenkaan näytä mitenkään täydelliseltä, eikä mieskään ole ulkonäöltään aivan huippuhyvä (ehkä sellaisia 8,5-arvoisia olemme toistemme mielissä).
Onko parisuhde paremmassa jamassa jos ei tiedä miehensä mieltymyksiä ulkonäön suhteen?
tissien väliin. Tonnehan uppois useempikin kerralla.
ja loppu on parempi jättää julkaisematta.
Mäkin muuten kattelin, et eikö sillä ole jalkoja? Vai istuuko se jalat ristissä, mutta sitä ei huomaa kun on mustat vaatteet?
tissien väliin. Tonnehan uppois useempikin kerralla.
No meidän perheessä kyllä mietitään ihan muita asioita, kuin että miltä vieraat miehet/naiset näyttää. Jos näen lehdessä jonkun naisen kuvan, niin eipä tosiaan tule mieleen, että tykkäisköhän mieheni tuon näköisestä naisesta. t.14
Silti vaikea kuvitella, koska olen itse aikalailla erityylinen.