Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esa A vastasi vain yhteen tietokilpailukysymykseen oikein :)

Vierailija
17.09.2009 |

Aika nero mensalainen..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä taktinen veto.

Päällikkönä joutuu päättämään siitä, kuka joutuu slummiin ja kuka pääsee paratiisiin. Päättää niin tai näin, niin saa vähintään puolet asukkaista vihaisiksi ja vastaansa, mistä taas seuraa se, että tulee todennäköisemmin äänestetyksi seuraavaan häätöäänestykseen ja saattaa joutua talosta ulos.

Esa A laski, että hänen mahdollisuutensa pysyä talossa ja olla suosittu ovat paremmat jos hän ei ole päällikkö. Lisäksi hänen mahdollisuutensa pärjätä ovat todennäköisesti paremmat, jos hän on slummissa kuin jos hän on paratiisissa, koska hänen päänsä kestää slummin ja hän pystyy siellä olemaan lohduttajan ja pärjääjän roolissa kun taas paratiisissa hän on vain mököttävä seinäkukkanen, joka ei osallistu yleiseen riehuntaan ja ryyppäämiseen.

Esa on mennyt sinne voittamaan ja pärjäämään KOKO KISASSA, ei jossain yksittäisessä pikku jutussa, josta tulee vain ongelmia. Hän osaa kyllä laskea mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.

Vierailija
2/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taktiikkaa.. Sehän ois saanut vihat päälleen jos olis joutunut päättämään ketkä slummiin ja ketkä paratiisiin..

Esa A ei ole tyhmä kaveri..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekotetaan ruokaan jotain tyhmennysainetta.

Vierailija
4/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutaa nyt pois kyllä:(

Vierailija
5/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vastasi ihan tahallaan väärin, sitä en tiedä miksi.

Vierailija
6/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa slummiin eikä halua olla missään näkyvässä osassa.

Vierailija
7/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti että mensalainen on kävelevä tietokirja ja hänellä on vastaus kaikkeen? Tuollaisen kuvittelu vasta tyhmyyttä onkin, toivottavasti vitsailet.

Vierailija
8/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 5/10 oikein ja olen luokanopettaja...

Ei vaan ole noin tarkkaa tietoa dollarin kurssista, Daruden olin unohtanut täysin ja vuoden 2008 myydyimmän levyn kohdalla olisin smurffilinjalle saattanut lähteä itsekin... :-D

Vierailija
9/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 5/10 oikein ja olen luokanopettaja...

Ei vaan ole noin tarkkaa tietoa dollarin kurssista, Daruden olin unohtanut täysin ja vuoden 2008 myydyimmän levyn kohdalla olisin smurffilinjalle saattanut lähteä itsekin... :-D

Vierailija
10/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vastasi ihan tahallaan väärin, sitä en tiedä miksi.

luulen myös ettei halunnut päälliköksi jakamaan asukkaita slummiin ja paratiisiin.

Vierailija
11/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut 7 oikein varmasti, ja ehkä kahdeksannenkin tuurilla.

Vierailija
12/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vaan peruskoulu käyty.. ohoh!

Vierailija
13/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti että mensalainen on kävelevä tietokirja ja hänellä on vastaus kaikkeen? Tuollaisen kuvittelu vasta tyhmyyttä onkin, toivottavasti vitsailet.

Ei se että pääsee Mensaan tarkoita että tietää aivan kaiken, mutta kyllä silloin yleissivistys on ainakin hiukan parempi kuin Lotalla.

Vierailija
14/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että pääsee Mensaan tarkoita että tietää aivan kaiken, mutta kyllä silloin yleissivistys on ainakin hiukan parempi kuin Lotalla.

Olen enemmän kanssasi samaa mieltä kun uskotkaan.

Mikäli oli taktinen veto niin siinähän tuo "mensalaisuus" (mikäli se nyt on jokin mittari) tuli esiin, oli hänen kannaltaan järkevämpää vastata väärin kuin oikein.

Vierailija
15/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sentään seuraan musiikkia, enkä todellaakaan olisi tuota "Now" vastausta tiennyt. Sen verran huumoria Mensa vastauksessaan käytti, että laittoi ne Smurffit, Madonnan tai Metallican sijaan :)

Eikä näköjään tuo Arttuti Ilmari Virtanen ole enää hänen ikäluokalleen tuttua.

Ja jos hänellä ei ole esim. ajokorttia, niin mistä hitosta hän mitään taajamanopeuksia tietää?

Kyllä päällikkökisa kannattaa voittaa! Mitä sitten että saattaa joutua jakamaan porukkaa slummiin ja paratiisiin. Saahan siitä hyvästä kuitenkin koskemattomuuden. Kyllä sekin varmasti olisi Esalle kelvannut.

Vierailija
16/16 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi harrastavansa tietokirjallisuutta,joten eiköhän ole hallussa "normaaliin " sivistykseen kuuluvat asiat kuten maantieto jne.

Itse en koe populaarikulttuuria osana yleissivistyksestä. Joten jos kysymys on ollut jostain Darudesta niin ei se äijästä tyhmää tee. Valuuttakurssitkin muuttuvat etc.

Itseäni nauratti joskus kun Heath Ledgeristä (nyt tiedän tyypin) oli kauhea poru ja itse en ollut kuullutkaan koko tyypistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi