On ihan mahdoton vauvakuume...Onko muita?
Kommentit (11)
Ihan mieletön vauvakuume.. Kaikki ajatukset pyörii vauvoissa ja perheenperustamisessa.. Mutta mies ei vielä halua.. Tuntuu, että taju lähteää kun yritetään jutella asiasta..
meillä tuo keskenmennyt lapsonen sai alkunsa vaikka käytettiin ehkäisyä. Oli siis yllätys molemmille, eikä ollut suunniteltu.
Noh, kerkesin kuitenkin 9vkoa tottua ajatukseen ja mies kans. Oli suuri pettymys kun menikin kesken, juuri kun oltiin alettu siitä iloitsemaan.
Ajatukseen tottui niin, että ei olla enää käyttämässä ehkäisyä, toivottavasti tulisin pian raskaaksi! :) meillä tää yllätys antoi oikein kunnon potkaisun vauvan hankitaan, molemmat on innoissaan :)
mä toivon että mäkin voin tulla pian kertomaan saman. Tietty mua pelottaa enemmän kun viimekerralla ettei taas käy samoin :(
-2
tosin tilanne on vähän hankala ku oon vasta pari kolme kuukautta sitten tutustunut tähän ihanaan mieheen.
Molemmilla on kyllä edellisistä suhteista lapsi, mut jotenkaan en haluais lähteä ns. perse edellä puuhu.
joten tarvii varmaan kärsiä hiljaa tästä vauvakuumeesta. Tosin toi muru jo sano että onhan niitä kierukka lapsiakin..
mun kohdalla vaikuttaa tähän se, että meille se vauva olisi viimeinen (kolmas)...Ei siis koskaan enää. Mutta ihan höperöksi meinaan tulla:/
ap
vauvakuumeilija :)
Vähän tuo sikainfluenssa vaan mietityttää, että uskaltaakohan sitä alkaa edes yrittämään...
km 5vkoa sitten, nyt menkat ja en malttais odottaa että nää loppuu! Haluan alkaa yrittää heti uudestaan!! :)