Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko alakoulun luokanopettaja asiantuntija murrosikäisten kasvattamisessa?

Vierailija
17.09.2009 |

Kuudesluokkalaisen luokan vanhempainilta lähestyy. Nämä ovat aina olleet tylsänpuoleisia ajantappotilaisuuksia, joissa leperrellään yleispäteviä kolmen tunnin ajan, vaikka asiaa olisi varttitunniksi. TÄmän kerran ohjelmaksi on ilmoitettu "Murrosikäisten kasvattaminen".

Onhan se murrosikä selvästi tulossa, mutta mietin kyllä, että onko se alakoulunopettaja siinä oikeasti sellainen asiantuntija, että hänen neuvojaan pitäisi erikseen käydä kuuntelemassa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin kyllä sen, että et ole kasvatustieteen maisteri. Mistä kuitenkaan voit tietää, millaisia opintoja tuo opettaja on suorittanut ja voit väittää, että olet suorittanut täsmälleen samat opinnot?

22/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajankoulutuslaitoksiin pääsee lähinnä saparopäisiä kympin tyttöjä ja punaposkisia kiintiöpoikia, niin mitäpä aseita heillä olisikaan hallita ja kasvattaa niitä herranterttujamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan julkisesti näkyvillä. Kyllä siitä näkee, mitä opettajan opintoihin kuuluu. EN toki sano,e ttä olen käynyt juuri samat luennot, kuin joku yksittäinen opettaja, mutta saman verran ja samantasoiset ja karkeasti saman sisältöiset opinnot kyllä.

Vierailija
24/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja ei voi mitenkään lukea mitään muita opintoja, kuin ne, jotka lukee siellä opinto-ohjelmassa? Onkohan hänellä ollut sivuaineita, tuskin..

Vierailija
25/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja ei voi mitenkään lukea mitään muita opintoja, kuin ne, jotka lukee siellä opinto-ohjelmassa? Onkohan hänellä ollut sivuaineita, tuskin..

Vierailija
26/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan siellä olla vaikka mitä psykologian opintoja tms. Mutta mielestäni on outoa, että itse korostat tuota tohtorin tutkintoasi, mutta mitkään kurssit tai kokemukset eivät silti voi tuoda mitään asiantuntijuutta murrosikäisen kasvatukseen liittyen.

Vierailija
27/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloit jankata, että opettajan täytyy tietää murrosikäisistä enemmän kuin minun, koska opettaja on kasvatustieteen maisteri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän