Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä toi yksi repii noita muumilakanoita kirppikselle myytäväksi?

Vierailija
17.09.2009 |

Ja ainakin Prismassa noi lakanapaketit on 35€

http://www.vauva.fi/ilmoitukset/katso/id/8308

Missaanko mä jotain? Saako noita halvemmalla jostain?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ne kalliimmaksi kuin kaupassa.

Ei noi näytä liikkuvan, tuolla noi ilmoitukset aina on...vai onko sillä jatkuvasti uusia paketteja?

Vierailija
2/10 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos täällä myydään varastettua tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä on kyse, mutta erikoista on jos jollakulla on jatkuvasti uutta, haluttua tavaraa myynnissä.

Eikö kukaan ihmettelisi jos minulla olisi kymmeniä laput kiinni- olevia reimateccejä myynnissä?

Kirpputorin idea menee pilalle moisten myyjien takia.

Vierailija
4/10 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä myyjästä on ollu aikasemminkin puhetta ja se myyjä sai hirveät kilarit...älkää herättäkö nukkuvaa karhua... shhhh.... :D

Vierailija
5/10 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pahasti nyt jäänyt kaivelemaan tuo asia. Ei ole kauan aikaa kun tällä palstalla siitä puhuttiin. Liekö sama ihmettelijä ??

Hanki elämä.

Vierailija
6/10 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä lähikirpparilla yksi loosi täynnä merkkitavaraa, uusia Iittalan/Arabian astioita jne. Onhan se selvää ettei siinä kukaan omia vanhoja tavaroitaan myy...

Vierailija
7/10 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin ihmetellyt, joku sitä pohti. Selkeästi siis vain jollakulla muullakin asia kiinnittänyt huomiota.

Taitaa siis myyjä itse olla siellä hermostunut, eikö lakanat mene kaupaksi? Tällaisia hienoja johtopäätöksiä osaa muutkin tehdä :)

Vierailija
8/10 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
9/10 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä lähikirpparilla yksi loosi täynnä merkkitavaraa, uusia Iittalan/Arabian astioita jne. Onhan se selvää ettei siinä kukaan omia vanhoja tavaroitaan myy...

Itse mielummin käyn suoraan siellä tehtaanmyymälässä sitten jos näin on :)

Vierailija
10/10 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mielummin käyn suoraan siellä tehtaanmyymälässä sitten jos näin on :)

Enkä tiedä millä on maksettu vai onko maksettu ollenkaan...En ole kyllä ostanut, hinnat melkein kaupan vastaavien hinnoissa.