Pihlajamäki vai Myllypuro
Kumpaan muuttaisit perheen kanssa asumaan, jos pitäisi valita, miksi?
Kommentit (23)
Jos noista kahdesta olisi aivan pakko valita, niin ampuisin itseni. Aivan karmeita paikkoja, joissa en menisi edes käymään, saati asumaan.
Molemmat käy, ehkä kuitenkin Myllikä. Siellä on paremmat palvelut, kulkuyhteydet ja meri on aika lähellä.
Juu ei kumpikaan. Lähiöhelvettejä ovat.
Myllypuro on kehittyvää aluetta, Pihliksessä on lähinnä se vanha ränsistynyt ostari.
Riippuu minne kohtaan kumpaakin lähiöä, mitä palveluja tarvitse, miten kuljet. Pihlis on ihan OK, jos palvelut riittävät eikä ole tarvetta kulkea metrolla.
Myllypuro ehdottomasti, eikä pelkästään metron takia. Pihliksestä on mulla voimakas negatiivinen mielikuva tuttujen kokemuksista. Itse en ole siellä kuin käväissyt pari kertaa. Mä "äänestän" siis lähinnä tunnetasolla, ei perustu faktoihin. Paitsi metro.
No muuta jo sinne Myllypuroon, vai miten kauan ajattelit kysellä mielipidettä täältä? 😂
Pyllymuro. Tulevaisuuden hyvän kehityksen vuoksi. Toistaiseksi ei kovin taajaan asuttua, mutta uskoisin, että tiivistyy, kun ammattikorkeakoulun kampuksen myötä mm opiskelijat tahtovat asunnon läheltä. Vertaa Otaniemeen.
Ei kumpikaan. Muuttakaa vaikka Juukaan.
Missä on Juuka? Onko siellä työtä tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Missä on Juuka? Onko siellä työtä tarjolla?
Google.
Myllypuro. Sitä edes yritetään nostaa suosta.
Mieluummin minne tahansa muualle kuin Hgin lähiöön.
Pihlajamäki. Paitsi sen ostarin ongelmateinit ja juopot on aika iso ongelma.
Myllypuro/Myllis/Pyllymuro on paras paikka! Metro kulkee, Itäkeskuksen palvelut lähellä, Liikuntamylly ja luonnonläheisyys.
Kumpikin.
Myllypuron uusi ostari ja sen viereen rakennetut talot on hienoja. Liikenneyhteydet on hyvät.
Pihlajamäki on ihan jees. Taloja on remontoitu. Iso Prisma on ihan naapurissa ja bussilla pääsee Malmin ostarille 10 minuutin välein.
Aika paljon tänne kirjoittaa niitä jotka eivät ole käyneet kummassakaan paikassa viime vuosien aikana. Päivittäkää tietonne, jos rollattorilla niin pitkälle pääsette.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat käy, ehkä kuitenkin Myllikä. Siellä on paremmat palvelut, kulkuyhteydet ja meri on aika lähellä.
no ei todellakaan ole meri lahella Myllypurosta
Pihlis