Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi/mistä minulle tulee mustelmia?

Vierailija
16.09.2009 |

En kolhi tai kaadu ja usein yön aikana on tullut mustelma. Niitä tulee käsivarsiin, jalkoihin....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotkut vaan on mustelmaherkkiä

Vierailija
2/7 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajelen epilaattorilla kädet ja jalat, ja se tekee mustelmia näille alueille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan sama vaiva! Juuri eilen huomasin uusia mustelmia säärissä ja käsivarsissa. En todellakaan muista kolhineeni itseäni. Olen ennenkin ollut mustelmaherkkä, mutta nyt tuntuu kuin se olisi lisääntynyt. Kesälläkään en kehtaa olla hameessa, kun sääret ja polvet on ihan mustina.

Vierailija
4/7 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan sama vaiva! Juuri eilen huomasin uusia mustelmia säärissä ja käsivarsissa. En todellakaan muista kolhineeni itseäni. Olen ennenkin ollut mustelmaherkkä, mutta nyt tuntuu kuin se olisi lisääntynyt. Kesälläkään en kehtaa olla hameessa, kun sääret ja polvet on ihan mustina.

ja lapsilleni on peritytynyt tämä ihana *vika*.

Vierailija
5/7 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa aina ollut mustelmaherkkä. Lisäksi runsaat kuukautiset ja operaatioissa vuodan aina kun kirurgi vaan näyttääkään veitseä. Myös arpimuodostumat herkästi. lopulta viime talvena kun taas anemisoiduin , niin otettiin hyytymistekijäpaketti ja löytyihän sieltä hyytymistekivajaus. Eli olen ilmeisesti ko hyytymistekijän vajauksen kantaja.

Jos mustelmia tulee tosi herkästi ja jos muutenkin ongelmia vuotojen kanssa niin kannattaa katsoa tuolta Hemofilia sivuilta asiasta lisää.

Vierailija
6/7 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään elimellistä vikaa ei ole. Hyytymistekijät ovat ihan kunnossa.

Vierailija
7/7 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:lle tiedoksi, luteet eivät aiheuta mustelmia vaan paukamia.

Ap:lle: Oletko aloittanut nyt lähiaikoina mitään uutta harrastusta tai raskasta työtä?

Yleensä kun aloittaa jonkun fyysistä kuntoa vaativan suorituksen jatkuvan harrastamisen, keho reagoi alussa mustelmilla. (Pintaverisuonten katkeilua) Itse aloitin siivoajana joskus aikoinaan ja työtahti oli todella kova. Jouduin juoksemaan paikasta toiseen ja rankkaa oli. Sain myös itse mustelmia ihan selittämättömästi tuolloin. Nyt ovat jo hävinneet :)